Utmärkelse

Jag har fått en utmärkelse av proforma 


Tack så mycket!!
Hon har en blogg som jag besöker ofta & som jag gillar skarpt. Väl värt ett besök om du inte varit där förut.


Reglerna är så här:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden

Att välja 7 är svårt. Har betydligt fler än så som jag besöker & tycker mycket om men dessa har jag valt att ge den till:

camilla
malin
emmsan
mrs b
linda
lisa
fia

#1 - - Malin Inspiration & design:

Tusen Tack Jenny!! :) Gillar din blogg väldigt mycket också. :)



Ha en fin kväll! Kraam

#2 - - Linda P:

Tackar så mycket, Jenny! Detsamma :)

#3 - - Mrs. b:

Tack snälla - vad roligt att få en utmärkelse! Självklart gillar jag din blogg också!

#4 - - fia:

:D tusen tack... tillbaka kaka ;D



kramiz