Flöjtlampa

Igår for vi en sväng till en prylaffär några mil från oss. De hade utförsäljning så vi åkte dit & kikade.
Hittade en lampa som fick följa med hem, fluitlamp hette den(undrar varför;-)
Fiffigt var att man både kunde ha den som bordslampa och vägglampa.

image274 image275
image273 image276
Bild: privat

#1 - - Emma:

Åhh...nu blev jag kär=)i din lampa, en sån vill jag ha ..NU=)Vart har du köpt den?Så otroligt snygg, likaså Swingvasarna!!!Ha en skön söndag, kram emmsan

#2 - - jenny:

emma: tack:) Nu vet jag inte vart du bor men den är köpt i en butik som heter fahlgrens som ligger i Nordmaling. det kanske inte sa dig så mycket men det ligger ca 3 mil från Umeå.

#3 - - Sandra:

Åh du har Swingvaser, så snyggt! De lystes upp på ett fint sätt av lampan :) Kram Sandra

#4 - - Emma:

Jenny: Åhh vad synd...är VÄLDIGT långt till Umeå för min del=(Annars hade jag åkt dit direkt och köpt en lampa, blev ju verkligen kär i den!!!=)*snyft*
Kram emmsan

#5 - - Ida:

Jätte jätte fin är den=)!Hoppas din helg har varit bra.Kram!

#6 - - Petra bloggar:

hihi! den var ju jätteläcker =)

#7 - - Livet i byn:

Vilken häftig lampa!! Den ser ut att kunna ge ett riktigt fint sken också.

~Livet i byn

#8 - - Kristina:

Grymt snygg och häftig lampa:)

#9 - - Malin:

Den lampan var riktigt fin och rolig, då jag inte sett så många som har den...ännu:) Kram

#10 - - Jenny:

Vilken underbar lampa, hade inte varit helt fel att ha en sån där hemma. Och vaserna är jättefina, har själv två stycken.

Ljuset från Yankee Candle var det första jag köpte så jag har inte så mycket erfarenhet av märket men just Clean Cotton tycker jag luktar ljuvligt.

Kram Jenny

#11 - - Jill:

Vilken spännande lampa! Helt klart unik. Lite skojigt med sådana lampor, som inte ser ut som "dem ska".

Ha det bra och hoppas du får en bra start på veckan!

#12 - - Johanna:

Jättefin lampa! Och Swingvaserna är så snygga!

#13 - - perlan:

jaaa.. ååå dom är så snygga!! :)
Ser jättecoolt ut när den är tänd! :)

Vännen, jag jobbar stenhårt på webbshoppen, jag lovar!! ;-)

kram

#14 - - Susihus:

Så fin den var och vilka superfina vaser! Ha det gott

#15 - - Pysselprinsessan:

Den var häftig! Fahlgrens har jag helt missat. Kankse får ta en tur förbi nån gång när man ändå ska "nedåt"!
Kram

#16 - - Pysselprinsessan:

Om det inte var total utförsäljning, förstås...

#17 - - Inredningsgalen:

Härligt ljus! Gillat vaserna!

#18 - - Johanna:

Så nu finns det bilder på några av ikeaköpen på min blogg.

#19 - - Designtjejen:

Åhhhhh vad snyggt!!!

#20 - - Sandra:

Svar: Tack så mycket för gratulationen! Känns inte alls lika nervöst längre, bara lite pirrigt :)
Vad roligt att höra att ni är nöjd med eran matta, den har fått både ris och ros så det är svårt att veta hur vi ska göra. Tror nog att vi ger den ett försök :) Kram Sandra

#21 - - Fröken L:

Lampan är finfin. Är säker på att jag sett någon sådan i butik någonstans här i Malmö. Var det granit eller Bolagret eller något helt annat? Kommer inte ihåg, men då finns det iaf hopp för oss som inte bor i Umeå :)

#22 - - Lisa:

Svar: Hässleholms Möbelaffär är det:D Finns i Bromölla och Karlskrona också. Är så roligt att få upp lite på
väggarna, trots att vi bott här i 1,5 har vi typ 1 spegel och ljusslinga, det är kasst..:/
Hoppas du haft en bra dag! Gillar lampan du köpt! Rolig form!

#23 - - Jenny:

Hej!! Just den där lampan såg jag på en butik i Norrköping i helgen. Lustigt! Den var jättefin och vad bra att man kan ha den på vägg med om man nu vill ändra om hemma nån dag. För det är vi ju alla ganska bra på, att vilja ändra och förändra. *ler*

#24 - - Sofie:

Vilken snygg :) Och de där vaserna är så himla fina! *gillar*

#25 - - Bodil:

Jag sprang på en sådan lampa för ett tag sedan. Jätteläcker. Och det är även swingvaserna. Kram, kram.

#26 - - MO:

Såååååååå snyggt, gillar!!! O de vita vaserna blev ju kanonfina när de belyses så...Ha de fint, kram

#27 - - tina:

Gillar också lampan...stod och nöp i den i juletid..men tyckte den var lite dyr!!Vad kul att fynda en sån fin grej!Passar perfekt till vaserna också! Ha de!!!
kram/tina

#28 - - Anna:

Kul ide på en lampa. Jag måste snart börja kolla lampor till huset (det är ju bara ca 7 månader år kvar innan inflytt =D).

#29 - - Kristina:

Jo vi har hittat en ny! Men vi måste sälja den vi har först innan vi kan köpa den nya, och om det inte går att starta bilen får vi den ju inte såld ;( blää. Åh det låter mysigt ju! Hoppas ni får en trevlig kväll :D Kram

#30 - - Emma:

Hejsan Jenny!=)
Min mailadress är [email protected]

kram emmsan

#31 - - Anna:

Du får berätta och visa var du ställt den om du går och köper klockan i morgon! :-) KRAM

#32 - - pia:

...läcker lampa, älskar dina vaser!
fortsatt trevlig vecka!
kram

#33 - - Anette:

Hej Jenny. kul du hittade min sida. I dag är min snälla dag, så jag kan tala om för dig att det var fel redan. Om du vill försöka fler gånger så går det bra. Vi får väl se på lördag vad det är......

#34 - - mamma millan:

Tack för rara om om Sessan!

Ja har med en sån lampa. men den köpte vi på ikea.

Ha en härlig dag!!

♥Kram Ia & Millan♥

#35 - - Sofie:

Tips till alla er som söker lampan. Den finns på Granit och reas just nu eftersom den fanns med bland julsakerna.(har sett i både Norrköping och Sthlm) Min köpte jag på IKEA för flera år sen så där finns den inte längre. Den är en klar stämningshöjare med stor mysfaktor!

#36 - - Pysselprinsessan:

Aha, då måste jag nog ta en tur nästa gång jag far söderut. (Blir ganska snart för jag ska ha praktik i Härnösand...)

#37 - - Angelica:

Vilken rolig lampa! :-)
Länkar till dig från min blogg, hoppas det är okej!
Kram