Fyndat

Hemma igen:-)
Det blev en intensiv dag med många familjebesök igår. Åkte hit & dit & fram & tillbaka men trevligt var det. Äldsta syrran med familj bor också där så en sväng dit för att leka lite med syskonbarnen kunde vi ju inte missa:-)
Hann också med en tripp till min favoritbutik i byn och fyndade lite tyg som jag gjort en tygtavla av. Hittade även 2 ljuslyktor från cult som följde med hem.

Önskar er en mysig & trevlig helg!!!

Tyg från serholt, 70:- m                                                
image230 

Cult ljusstakar, båda för 62:-
image235

#1 - - Anna:

Snygga Cult-ljusstakar! Och båda för 62 kr?! Vilket fynd! Tygtavlan blev jättesnyg, jag är också sugen på att prova göra en. Ha en skön fredag! Kram

#2 - - Sandra:

Vilka fina fynd du har gjort! Trevlig helg, kram Sandra

#3 - - anette:

Vilka fynd! Jag vill gärna göra en tygtavla, måste bara bestämma mig för vilket tyg och vart den ska sitta först :) Underbara ljusstakar, jag är lite fanatisk när det gäller ljuslyktor den här årstiden.

#4 - - Liw:

jag fick måla 3 ggr

#5 - - MO:

Finfint du fått med dig hem. Kul att få en lekstund med småkidsen...Klart du får kopiera receptet, hoppas det smakar..Jo den har jag med lite hjälp från maken knåpat ihop själv, av en kökslucka från Ikea, på fyndet fanns den för 30 spänn, sen lite resårsnodd...klart, kramar

#6 - - Sofie:

Snyggt tyg och snygga stakar :) Trevlig helg! Kram, Sofie

#7 - - Linda:

Så klart du ska börja göra kort, det är superskoj, jag lovar! :)

#8 - - Susihus:

Ville bara titta in och önska dig en härlig helg! Kram

#9 - - Maria:

Skitsnygga ljusstakar!
Trevlig helg! Kram Maria

#10 - - Annika:

Vilka fina köp! Söta ljusstakar och jättesnyggt tyg! Trevlig helg!

#11 - - Karina:

Tack för kommentar hos mig. Finfina saker du fick me dig hem.

#12 - - Pysselprinsessan:

Superfina ljusstakar!! Dessa har jag missat... Vilka fynd! Kram