#1 - - Angelica:

Fyllt den med betog så att den fungerar som dörrstopp? En gissning!

#2 - - Linda:

En vas! :) Fast då hoppas jag att du målat den först. ;)

Så coolt att vi fyller lika mycket på samma dag, haha, häftigt! Grattis du med i förskott! :)

#3 - - Number Nine on Melon Lane:

Ingen aning! Får man veta snart eller? :D

#4 - - Jennie:

Jag tror som Angelica, fyllt den med betong kanske...!
Och vilken otroligt snygg brödlåda. Såg den på Duka för några veckor sedan, och de hade bara lime gröna (tror jag det var)...men den vita är ju bara så snygg. Hamnar nog högt på listan över vill ha :)
Ha en trevlig lördag kväll / Jennie

#5 - - Malin:

Jag gissar på att du ska plantera blommor i den..moahahaha! Nu vill vi se vad du gjort med den ju! Kram

#6 - - Stefan Moestedt:

Vad ska mamma ha på sej när du nu tagit hennes

stövlar haha men du det var en toppen grej, vad

mycket fint du har gjort man blir såååååå sugen

att göra.

MVH Stefan

#7 - - jenny:

stefan: Tack:-) haha, ja det var ju det då....hon får väll låna mina;-)

#8 - - Stefan Moestedt:

Va fint du har gjort man blir sååååååååå sugen

när man ser allt, du har all heder av det.

Tycker du ska byta jobb hihi.

MVH Stefan