hittat den

När jag kom hem från jobbet idag hade vi fått ett reklamblad från clas ohlssons. Brukar oftast bara slänga dom men idag kollade jag i den, och tur var ju det för där var den. Förvaringsboxen som jag så länge velat ha:-)

Så nu blir det nog en sväng på stan efter jobbet imorgon, tror den kommer att passa bra på vår stege i badrummet:-)



Bild: clas ohlssons

#1 - - Sandra:

Det är så roligt när det är kampanj på saker man vill ha. Kram Sandra

#2 - - jenny:

sandra: visst är det:-) och som jag letat en sån här och så finns den på classes av alla ställen:-)

#3 - - Livet i byn:

Snyggt!! Då kanske man skulle få en ordning på alla medicinburkar man har överallt.

~Livet i byn

#4 - - Ida:

Vad fin!En sådan skulle jag åxå vilja ha!Kram

#5 - - Johanna:

Va kul att du hittade den när du länge velat ha den!

#6 - - Annelie:

Har också velat ha en sån så nu hoppas man den finnskvar när man kommer dit! tycker den är jättefin! mvh Annelie

#7 - - Angelica:

Vad kul! Precis den tittade jag också på :-)
Kram/Angelica

#8 - - jenny:

livet i byn: exakt!! som det är nu ligger de i världens oordning.

ida: det är bara och ge sig iväg på classes imorgon:-)

johanna: verkligen.Att man kan bli så glad över en sån sak;-)

annelie:det hoppas jag också, det är nästan så att jag inte har tid att jobba imorgon;-)

Angelica: Riktigt snygg är den:-)

#9 - - MO:

Sån vill jag med ha...jättefin, kommer bli super. Gamestolen kan man koppla till tv:n, tv:spel av alla de slag, det finns högtalare i stolen så allt ljud går igenom stolen, alltså basen känns lite när man spelar hög musik osv...hoppas du blir lite klokare..det finns så många konstiga prylar nuförtiden, kram

#10 - - Lisa:

Vilken rolig blogg du har! Servettvikningarna riktigt skoj! Hoppas du har en bra torsdag kväll!

#11 - - Jennie:

Så fin så fin...Ska nog också gå igenom posten.
Ha de gott.

#12 - - Linda:

Riktigt fin!!

#13 - - Kristina:

Ja det var riktigt skönt att få sova ut idag! :D Så nu är jag nog utvilad till att jobba inatt sen!
Usch, va jobbigt att gå upp så tidigt. Du får lägga dig tidigt ikväll hihi!
Jättesnygg förvaringsbox! Får man fråga vad den kostar? Kramar!

#14 - - Sari:

Fastnade också för den lådan. Vi har ett medicinskåp därifrån,men det är för litet,denna låda är större. Ska klämma på den nån dag,så får vi se var det slutar ;)

#15 - - Sus i Hus:

Så fin och på Clas Olssons...! Ha en skön dag! Kram

#16 - - Linda P:

Jaaa, den är skitsnygg! Jag har sett den hos ngn annan men inte på Claes. Inte för att jag ränner där jämt... Men nu får man kan ske hålla ögonen öppna :)

#17 - - Designtjejen:

Åh, den var riktigt smart!

#18 - - Bodil:

wow, vilken fin första-hjlpen-låda. Den måste jag spana in nästa gång jag är på Claes Ohlsson. Tack för tipset. Kram, kram.

#19 - - jenny:

Mo: aha:-) jag antog att det kanske var nånting sånt:-)

Lisa: vad kul att du tycker det, alltid lika roligt då någon tycker den.

jennie: man måste nog börja göra det så man inte missar nånting;-)

kristina: 149:- kostar den.

sari: jaså har dom mindre också? ska bli kul och titta på dom idag & se om dom är lika snygg i verkligheten.

sus i hus: eller hur:-) Blev lite förvånad att de hade den av alla ställen:-)

Linda P: Ja man måste nog börja kika in där emellanåt för de verkar ha sina guldkorn ibland:-)

Bodil: var så lite så:-)

#20 - - Kristina:

Svar: Ja dom var ju för dyra men det vore nog en idé att göra själv tror jag. Man har ju sett att dom gjort nåt liknande på Roomservice:)

Fin förstahjälpen låda:)
Ha en bra dag!

#21 - - Jill:

En sån skulle nog jag ockås vilja ha. Har sett den tidigare, på någons blogg, men inte hittat den i butik innan. Kanske ska man åka förbi på vägen hem och kolla om den kommit in nu.

Ha en bra helg!

#22 - - Jenny - Smultronsaft.se:

Den var riktigt snygg! Ska ta en tur till CO jag med...

#23 - - Sofie:

Spanade också in den där igår :) Riktigt fin! Trevlig helg på dig!

#24 - - detsvartataket:

aaa,den kan jag också tänka mej!! Måste kolla bladet, är också kass på det..
Trevlig helg!

#25 - - mamma millan:

Tjingeling!!!!

tack för go kommentar o att ni bryr er!!!

Ha en riktigt skön helg!!♥♥Kram♥Millan♥♥

#26 - - mamma millan:

Tjingeling!!!!

tack för go kommentar o att ni bryr er!!!

Ha en riktigt skön helg!!♥♥Kram♥Millan♥♥

#27 - - Kristina:

Ja precis! :)
Oj, det var inte alls farligt pris för den! Kanske man ska inköpa en sån här med om det nu finns en sån där!
Ha en toppenhelg! Kramar

#28 - - Number Nine on Melon Lane:

Tack för tipset:)