Kulla lampa

Har inte hunnit sitta vid datorn idag & har haft så ont i huvet så jag har inte haft nån vidare lust heller.
Men ett litet inlägg såhär på kvällskvisten tänkte jag komma med.


Har ni sett denna snygga lampa från ikea? Hur snygg som helst ju, och med dimmer dessutom:-) vill ha, vill ha,vill ha!!!!

En fortsatt trevlig fredagkväll önskar jag er.


KULLA Bordslampa
Bild ikea.
#1 - - Anna:

Supersnygg lampa, jag håller absolut med om det! Det är ju fredag i dag, men förhoppningsvis blir lördagkvällen också bra ;-) Fortsätt att krya på dig! KRAM

#2 - - Dinka:

Visst är den fin...Jag älskar mina Kulla lampor...är super nöjd med de...KRAM

#3 - - aalexandra:

fin lampa :D gör du för skoj?; )

#4 - - jenny:

Anna: haha, klart det är fredag:-) skyller på huvudvärken;-)

Dinka: de är supersnygga, måste nog köpa en då jag åker dit.

aalexandra: jag kikar in på mina favvobloggar, ska snart gå & göra mig nått gott *kurrar i magen*

#5 - - Emma:

Den e såå snygg, vill oxå ha;)(vill ha många)!!!God Natt=)
Kram emmsan

#6 - - mamma millan:

ja, tycker det borde va dimmer på ALLA lampor!!!

Tack för de fina kommentarerna på bloggen min!!Blir så glad när ni skriver!!Trevlig Helg!!

Kram Millan!!

Nee, det där med bloggen är ett mysterium...inte hört nåt än, men man saknar ju sina gamla inlägg...Myvcket tid o känslor bakom!!

#7 - - mamma millan:

ja, tycker det borde va dimmer på ALLA lampor!!!

Tack för de fina kommentarerna på bloggen min!!Blir så glad när ni skriver!!Trevlig Helg!!

Kram Millan!!

Nee, det där med bloggen är ett mysterium...inte hört nåt än, men man saknar ju sina gamla inlägg...Myvcket tid o känslor bakom!!

#8 - - Anna:

Det är klart att det var huvudvärkens fel ;-) Hoppas den har släppt till i dag så att du får en bra lördag! KRAM

#9 - - Ida:

Jätte snygg är den!Å det är superbra med dimmer!Ha en härlig helg!Kram

#10 - - MO:

Håller med, den är sååå snygg..Synd på huvudvärken, hoppas den går över. 100 mil!!! Respekt, jo du slår mig i fan-heten (allts du är ett större fan än jag). Tackar som frågar...sonens infekterade talgkörtel har krymt till en liten ärta, ska snart ringa ner o få tid till att plocka bort den....kryapåkramar

#11 - - Sus i Hus:

läcker lampa å toppen med dimmer. Önskar dig en toppenhelg. Kram

#12 - - Number Nine on Melon Lane:

Japp, den är mycket fin. Tyvärr så har jag ingen bra plats att ha den på. Den är ju så stor. Köpte dock Kullas golvlampa, den svarta, och den är supersnygg vid fotöljen. Vad vill jag säga egentligen... jo Kulla är snygg! Trevlig helg.

#13 - - Anonym:

ja den har jag tittat på flera gånger, superfin