sjukling

Har fått nått elände, feber, ont i huvet & kroppen. Inte kul, trodde jag skulle klara mig men inte.

Men ett litet inlägg ska jag nog orka med:-)

Dessa från cult design är ju helt enkelt superbra. Hur många gånger har man inte fått en bukett med tulpaner eller rosor & försökt arrangera dem på ett fint sätt i vasen.
Jag har en liknande vas från ikea som jag köpte för många år sen och det är min favvovas just för att man får lite luft mellan varje blomma och hela buketten står finare. Oj vad jag har ångrat att jag inte köpte fler, men nu behöver jag ju inte sörja mer:-)


                                                                                           image247 

image248  image249  image250
Bilder: hemmahostindra & miasonline
#1 - - Linda:

Gillar också de där, särskilt den rosa förstås. :) Krya på dig!

#2 - - Jenny:

Oj, vad smart. Har inte sett nåt liknande förut. Har precis beklagat mig för att alla mina vaser är för stora om jag "bara" köper ett 10-pack tulpaner. Tackar för tipset!

Stegen nedan i badrummet var ju både snygg och smart. Har du gjort den själv? Himla duktig är du!

Krya på dig!
Kram

#3 - - jenny:

Linda: visst är det en smart grej:-) tack för krya på dig hälsningen.

jenny:Tack:-) Ja riktigt smart är det, sen när jag friskat till mig ska jag ta mig till stan & köpa en.
Jo stegen är ett hemmabygge med hjälp av sambon.Fick inspirationen från ellos.

#4 - - pia:

ja de där är fina å bra, inte för att jag har ngn själv, men jag kan ju tänka mig...;)
kramis

#5 - - Sofie:

Ja, dom verkar mycket praktiska :) Något att skriva upp på önskelistan! *ler* Ha en fin dag! Kram, Sofie

#6 - - Petra:

mmmm *gillar* verkligen smart! och snyggt såklart =)

#7 - - Anna:

Vilken smart grej! Hoppas att du kryar på dig snabbt! Kram

#8 - - Karin:

Jag gillar den idén också. När tulpanerna börjar hänga kan de få lite extra stadga i den hållaren.

#9 - - Linda P:

Krya på dig! Ja, det är fiffigt med sådana vaser!!