#1 - - Anna:

Ni har ett jättemysigt sovrum! Jag gillar ert överkast och tyget på väggen är verkligen läckert. Kram

#2 - - MO:

Jamen det är de små detaljerna som gör skillnad...lite nya blommor är alltid fräscht. Muffinsreceptet ligger på min blogg under kategorin baklust, sen har jag då lagt i en ruta mjölkchoklad i botten på formarna. Förstår om ni trivs bra i ert sovrum, det är jättefint, kram

#3 - - Johanna:

Det blev fint! Så mysigt ni har det!

#4 - - Fredrik:

va snyggt!

#5 - - Hampus:

Hoppas du haft en bra dag,
Hampus

#6 - - Jenny:

Åh vilket fräscht och avskalat (i positiv bemärkelse alltså) sovrum. De säger ju att man inte ska ha en massa "rörigt" i sovrummet utan att man sover bättre om det är enkelt och ordnat. Jättesnyggt!

#7 - - Sandra:

Vad luftigt och mysigt ni har det, precis den känslan jag skulle vilja ha i vårat sovrum (men det är inte så prioriterat just nu) Kram Sandra

#8 - - Malin:

Åhh superduper snyggt ju! Tyget gör sig bra där! Stilrent och snyggt! Kram

#9 - - Ida:

Vilket fint sovrum ni har,jätte mysigt!Jätte fint tyg!Kram!

#10 - - jenny:

tack alla för era gulliga kommentarer:-)
Kram på er!!

#11 - - Pysselprinsessan:

Superfint! Sängaveln och tyget på väggen var riktigt fina!

#12 - - sara:

Vilket mysigt sovrum, jag är svag för lila, gillar överkastet speciellt!

#13 - - Kristina:

Åh vilket fint sovrum ni har! :D

#14 - - Malin:

Hej! Vartifrån kommer sänggaveln? Enkel och snygg verkligen! :D Skulle haft en mot vår fondvägg ;)

#15 - - jenny:

Malin: Tack:-) den har jag gjort själv av en spånskiva & tyg. billigt & bra:-)

#16 - - Stefan:

Hej Jenny jag villa bara säga att du har fin

smak på det du gör i ditt hem.

MVH Stefan