swing it

Ett tips till er som är sugen på en swingvas. Här kan du köpa dom till ett enligt mig bra pris.
De vita small verkar vara ungefär samma pris som på andra ställen så det var synd men på de andra var det rätt kurs.





      Large                                        Medium                                   Small
Normann Copenhagen Swing  vas vit large Normann Copenhagen Swing vas svart large            Normann Copenhagen Swing  vas vit medium Normann Copenhagen Swing vas svart medium          Normann Copenhagen Swing  vas vit small Normann Copenhagen Swing vas svart small
  169:-           169:-                 149:-         139:-                  199:-              99:-

#1 - - Liw:

Tack för tipset =)

#2 - - MO:

Kanon, alltid kul med lite nya tips. De är jättefina, o kan man köpa dem så billigt som möjligt så varför inte....tacka för pepp. ang morgondan, kram

#3 - - Claddes inredning:

Jättefina vaser till ett överenskomligt pris dessutom! Ja, det är tapeter. Ser ut som om de har tagit varannan svart.. håller med om att det är fint och stämningsfullt!

#4 - - Johanna:

De är jättesnygga tycker jag!

#5 - - Linda P:

Det var en trevlig sida. Hade inte sett den förut. Vaserna är så fina. kram

#6 - - Jennie:

Tack för dina värmade kommentarer. Blir så glad...Duken på köksbordet köpte jag på Village för två år sedan. (visst var de ju du som lämnade kommentaren på min sida så jag inte skriver till fel person!).
Vaserna är så fina.
Ha de gott / Jennie

#7 - - Ida:

Läckra!Ska kolla in sidan,tack för tipset!Kram!

#8 - - Malin:

De vaserna tycker jag är fräcka! Ja det är jättesvårt att välja golv..suck..får panik..kram

#9 - - Sandra:

Å ja dom är så fina, men var ska man få plats med allt fint man vill ha? Men jag vill ha ändå! =) Hälsningar Sandra