Tidningskorg

Jag är i stort behov av en tidningskorg till sovrummet. Som det är nu så ligger de på golvet & skräpar & varenda gång man är där med dammsugarn så stöter man till den & hela högen rasar.

Här är några som jag hittade på nätet. Vet ni av någon snygg får ni gärna hojta:-)


Tidningskorg i trä  i gruppen Ordning och Reda hos House of Hedda (NEDHMAGKORG)  
Houseofhedda 425:-                                                        frankform 1295:-

image252    Korg, Reisenthel
detalj&design 119:-                                                                 inneonline 299:-



  ALKOV Korg



 design4rooms395:-                                          ikea119:-                                              

#1 - - Linda J.:

Hej Jenny!
Av dessa Tidningskorgar hade jag valt "inneonline" eller "ikea" till ditt sovrum. En idè är att hitta nåt på en loppis-röda korset och styla om den. Då har du nåt som ingen annan har. Lycka till.
Kram Linda J.

#2 - - Jennie:

Vilka fina tidningskorgar du visar.
Skulle behöva en i sovrummet och en i köket.
Just nu fyller de en hel låda...
Ha en mysig alla hjärtans dag / Jennie

#3 - - Josephine:

Satt och kollade lite bland en massa inrednings-webshops som aftonbladet hade gjort en lista över och hittade en superfin svart. Den påminner om den från frankform billigare :) Tyvärr kommer jag inte ihåg var den var ifrån... Kommer jag på det ska jag hojta till!

#4 - - Johanna:

Jag skulle också behöva en tidningskorg. Den högst upp till höger var snygg!

#5 - - Petra:

kan du inte satsa på de som är gjorda av återanvända bildäck (aaasch kommer inte på något inköpsställe i denna stund) men du vet säkert vilken jag menar!

#6 - - Maria:

Hej igen syrran! Idag äre ju alla hjärtans dag och då ska man ju komma ihåg sina nära och kära så jag tänkte bara skriva en liten hälsning att du är en superfin tjej och betyder jättemycket för mig! Ha en bra dag! Kram, Syrran Mia

#7 - - Malin:

Hejsan svejsan. Nu ska jag nog hinna blogga mer. Nu har jag lämnat in 3 skoluppgifter...suck. Skönt att ha den klara. Fina tidningskorgar. Jag gillar den svarta från Frankform. Kram

#8 - - jenny:

Linda j: tack för tipset.Ja jag tycker nog också mest om den från inneonline & frankform.

jennie: tack & detsamma till dig:-)

josephine: Det kanske hade varit nått, den från frankform var ju i dyraste slaget. Hoppas du kommer på det:-)

petra: ja just ja dom är ju läcker, hade glömt bort dom.

Maria: åh tack så mycket systeryster, vad glad jag blir:-) Du vet ju att jag känner likadant.Massa kramar!!

#9 - - Sofia:

Jag har hittat en fin på trendgruvan.se i svart konstläder med en sorts skärp som handtag. Annars var den dyra från frankform faboulus (eller hur det stavas)....

#10 - - Sara:

Har du sett Magbag från Inneonline? Det är min favorit!