Järpen hyllplan & bjärnum konsol

Tänkte visa er vad vi gjort med dessa 2 saker.

Då vi skulle köpa hatt & skohylla så var det svårt att hitta någon som passade, antingen var de för lång eller kort, för dyr eller helt enkelt inte passade i smaken. Men då hittade vi på den här lösningen som jag är jättenöjd med. Och inte speciellt dyrt blev det heller.
Det som också var så bra var att man kunde kapa den i precis den längd man ville ha den.

Först ut är hatt & skohyllan:

image63

image65

image67


Nästa projekt var sängbord som vi också hade samma problem med. Jag ville ha något litet & nätt som inte tog så mycket plats.

Och då gjorde vi så här:

image68

#1 - - Hwita Villan:

Hej Jenny!

Ljusstaken på den sista bilden är faktiskt gjord av min mans morbror, visst är den härlig! Jag gillar den skarpt. Kul med lite annorlunda grejer.

Smart lösning där med hyllorna. Har själv funderat på ngt liknande med sängbord men inte riktigt kunnat bestämma mig. Men det blev ju riktigt bra ser jag!