pysslat

Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så har jag kommit på lite olika pyssel som jag tänker göra.
Igårkväll roade jag mig med att piffa till några ljuslyktor & en vas.
Köpte filtbård på tiimari & en ljuslykta på rean, dom andra hade jag hemma. Tomma syltburkar är ju också ett alternativ att använda som ljuslyktor.
Filtbården har en självhäftande baksida så den var väldigt lätt att jobba med & kan nog användas till många olika projekt. Medans jag höll på med den så kom jag på mer & mer saker man kunde göra:-)



så här blev resulatet.

image142

image143

image144
#1 - - Linda P:

Ahh, vad fiffigt!

Kul att du gillade verktygsldan! Just dessa hyllor kommer från Ilva, men de finns säkert liknande på flera olika ställen. Tänkte först ha dem som skohyllor men så hamnade de i vardagsrummet istället :)

#2 - - Sandra:

Vad fint det blev! Det är vid sånna här tillfällen som jag önskar att jag var mer händig :) Kram Sandra

#3 - - Anonym:

KALASKUL idé! Å snyggt blev det också! Jag har likadan glassak med ljushållare som du (längst upp). :) Den är i mitt pysselskåp. :)

Kram

#4 - - Anonym:

Hej! Jo det var jag som skrev. :) Hehe. Vimsig sm man är! :) Malin Inspiration & design

#5 - - Linda:

Tack för besöket! Så fint det blev. :)

#6 - - maria:

Jättefint :)

#7 - - pia:

åhh! vad snyggt! smart idé!

#8 - - S A R A:

jättefint !

#9 - - Anna:

Vilket smart och snyggt pyssel! :-)
Tack för besöket på min blogg, du är så välkommen tillbaka. Jag kikar absolut in hos dig igen!

Kram

#10 - - Maria:

Ljuslyktorna blev verkligen skitsnygga! :) Var har du köpt det blommiga du satte på ljuslyktorna? Blev så sugen på såna småprojekt.. :) Tycker mkt om pyssel o heminredning o på den vägen hittade jag din blogg! :)

Kram Maria

#11 - - jenny:

maria: filtbården köpte jag på tiimari, fanns i lite olika färger & bredd. enkelt var det att göra också och det gillar jag:-) Ett lite lagomt pyssel.

#12 - - Bodil:

Wow, filtbård... det var något nytt för mig. Vilket fint resultat du fick till. Lätt verkar det ju också. Kram, kram.

#13 - - Johanna:

Va snyggt det blev!!

#14 - - pysselprinsessan:

Va fint!! Jag tror jag måste kolla upp den där filtbården, den verkar väldigt användbar!

#15 - - Cecilia:

Wow, det blev ju fantastiskt fint !