rätt eller fel

Finns det något rätt eller fel i den här frågan som jag undrar över?

Eftersom jag är rätt ny i bloggvärlden så vet jag inte riktigt om det finns några speciella "regler" när det gäller det här med bloggning & då syftar jag speciellt på favoritlänkar.

Från början frågade jag inte upphovskvinnan till bloggen om jag fick länka men sen såg jag att vissa gjorde det & tänkte att jag kanske också måste göra det.
Men jag tycker att det blir lite bökigt att fråga alla favoriter jag har,är så mycket enklare att ha dom på min sida så att jag enkelt kan gå in och läsa om jag t.ex är på jobbet.

Så nu gör jag som så att jag lägger in de bloggar jag läser varje dag & är det då nån som inte vill det så får ni hojta.
#1 - - Anna:

Jag tror inte att du behöver fråga, dem blir nog bara glada om du länkar för då hittar ju fler till deras blog :)

#2 - - Susihus:

Jag blir bara glad om man hittar länken hos någon, inte behöver man fråga. Ha en skön kväll!

#3 - - Anna:

Jag tycker också att det är helt ok att lägga till någon på sin länklista utan att fråga och jag är jätteglad över att jag nu finns på din :-)
Kram

#4 - - Sandra:

Personligen så blir jag bara glad om nån vill länka till mig :)

#5 - - Malin:

Det är ju bara kul med länkar. Tror inte nån tar illa upp för det. Ja visst har Rusta mycket fint:) Kram

#6 - - Malin:

Tror inte heller att någon tar illa upp för att du länkar. Jag har frågat endel, andra inte. Ha det!