utmaning

När jag kikade in hos theasrum såg jag att hon blivit utmanad att visa sin favoritlampa i hemmet.
Hon skickade vidare den till alla som ville & det ville jag:-)

Var rätt passande också eftersom jag i förra veckan köpte 2 nya lampor till vardagrummet som just nu är favoriter.
Var lite svårt att få till en bra bild men vad göra.


image196
#1 - - Linda P:

Ah, kul! JAg ska slänga ut mina lampor imorgon. För jag har två:)

#2 - - Susihus:

Rackans trist fotoväder dessa gråa dagar. Man lampan var cool! Ha en skön kväll!

#3 - - Claddes inredning:

Skitsnygg lampa!! såg hos en annan bloggare att du undrade om soffan Monza från MIO.. Vi har den långa varianten med divandelen och jag är supernöjd med den! Min sambo tycker dock att soffan är lite för hård.. (han vill skjunka ner i soffan).. Men jag tycker att den är skön för ryggen! Det bästa är ju att gå och provsitta den.. och provsitt en längre stund, det är mitt tips =)

#4 - - jenny:

cladde: Tack för tipset, perfekt att få höra synpunkter om soffan innan man bestämmer sig:-)

#5 - - Sandra:

Snygg lampa. Själv var jag i stan igår och köpte en lampa. Är jättenöjd med den. Dock blev det ingen radio. Det får bli nästa gång. Trevlig helg. /Sandra

#6 - - Johanna:

Fin lampa!