nytt i köket

Tog en sväng till ikea igår och som vanligt då man inte har så nära dit så har inköpslistan blivit lång.

Köpte hyllor och konsoler som vi satt upp i köket. När vi kom hem och packade upp hyllorna så ser vi att det är fel hyllor vi köpt, väldigt irriterande eftersom det inte är tvärlätt att bara fara och byta. Jag är ju också så att jag vill ha upp och fram grejerna på en gång, har lite svårt för att vänta *ler*

Så vi satte upp hyllorna ändå och det blev inte så tokigt.

Nu ska jag ut och njuta av det vackra vädret.






   
bilder:privata

#1 - - Nettan:

Men det där vart inte så pjåkigt...jättesnyggt !

Är det Stelton kanna & brödkorg på hyllan ?!



Kram , Nettan

#2 - - Malin:

Det blev ju super det där! Vilken fin brödkorg du har där också! Kram

#3 - - Livet i byn:

Så snyggt det blev, det skulle jag ha blivit mycket nöjd med.



~Livet i byn

#4 - - Mallaco:

Vilken fin hörna! Den där stjärnbrödkorgen skulle jag allt vilja lägga beslag på, var har du hittat den?

#5 - - Iris:

Det blev ju fint med de nya hyllorna! Pappret på sidan av mitt kylskåp är en vaxduk faktiskt, men jag ska nog byta ut det mot kontaktpapper istället, det sitter bättre då.



ha det bra!

#6 - - MO:

Nämen vad kul att du är tillbaka..

Jag tycker det blev jättefint med de hyllorna men visst blir man först besviken när det inte blir som man tänkt sig, kramar

#7 - - Anna:

Det där blev ju jättebra! Du har så många fina detaljer på hyllorna också. Om jag inte sagt det förr så är det jättekul att du är tillbaka! ;-)

Kram Anna

#8 - - Annika:

Så fint det blev! Mysigt med sitthörna och kuddar... Hälsningar Annika.

#9 - - susanne lindén:

Tack för kommentaren i min blogg. Hyllorna i hörnet blev ju hur fina som helst! Gillar också den fina brödkorgen.

Ha det bra!

Susanne

#10 - - Hallakulle bygger bo:

Det ser ju jättebra ut! Ser ju ut som om det var tänkt så! :)

#11 - - Monkan:

Trist med felköp om det är långt att åka och byta, men det ser jättefint ut, och många fina saker på hyllorna också :-) De där konsollerna är verkligen supersnygga.



Och vilka snygga ordtavlor du gjort, fina texter o snygga färgblandningar. Jag vill också! men jag får meddelande om fel version på Java och vet inte om man kan uppdatera bara så där, eller om det påverkar nåt annat. Om du vet får du gärna berätta :-)



Hmmm, när jag klickade på din signatur i kommentaren hos mig så kom jag till profil med gammal, webadress

http://inredaochpyssla.blogspot.com/ det var lite konstigt (kommer inte ihåg om det var så i våras innan pausen).

#12 - - Hallakulle bygger bo:

Adressen blev ju lite tokig ovan...

#13 - - Pysselprinsessan:

Tack för tipset! Det var en bra idé!

Det blev ju snyggt i köket! Även om det inte var rätt grejor!

Kramar

#14 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Va fint det blev med hyllorna! Ha en bra dag! Kram

#15 - - Ellas Inspiration:

Men så snyggt det blev!



Kram Karin

#16 - - Å:

Superfina hyllor!!!!

Sittplatsen verkar ju vara jättemysig !

#17 - - K:

Vad mysigt du har i ditt kök.

#18 - - Malin Inspiration & design:

Vad har du köpt den snygga brödkorgen?! Gillar massor!

Fl´åt att jag bombaderar dig med kommetarer. :S Tycker det blev kalassnyggt med de hyllorna. Sådana ska vi ha i lillemans rum. Tycker dom e snygga.



#19 - - Jo:

Det blev jättefint med hyllorna! Och jag håller med de andra, brödkorgen är jättefin! :)

#20 - - fanny:

va fint det blev :) och vad fin radion var. vart hittar man en sån? kram

#21 - - Skatan:

Hej! Ja, långa listor avsedda för ikea känns bekant... :)



Kul att hitta hit!



Trevlig helg,



Skatan

#22 - - Therese:

Jättefint resultat! Ibland blir det bättre än man tror och det blev det uppenbart här!! Kanonmysigt litet "hörn"



blev sugen på att åka till Ikea nu bara för du skrev om det.......

#23 - - H(OM)E STYLING:

Så himla fint!!!!