Spara vs slösa

bread bag stelton rod 221  Stelton 199:-
Bild:designonline

Ellos 3-pack 99:- image304
                                               Bild:ellos
                                                                                                    
#1 - - Designtjejen:

Åh, det var en bra kopia :-) Har funderat på att köpa en grön stelton brödpåse som passar in i mitt kök... :-) Fast jag har inte tagit tag i det än.. tihi
Hoppas att du får en härlig söndag. Här skiner solen (jätte härligt!)

#2 - - Lotta:

jag kankse är larvig.. men i detta läget när det bara skiljer en hundring är jag den som går på "orginalet" och inte kopian :-) Har själv "orginalet", en svart sådan hemma hos mig :-).

#3 - - Anna:

Hej! Vad fina cult saker! Diggar verkligen det du gjort på väggen! Ha en bra dag!

#4 - - Sofia:

Vilket bra tips, har dragit mig för att köpa Steltonpåsen eftersom den är för dyr. TACK!

#5 - - MO:

Snyggt, o jag gillar när man får se billigare varianter...jättebra när olika bloggare visar ekonomiköp....kram

#6 - - Ida:

Kul att du jämför priser=)!Sådant gillar jag!Ha en härlig kväll!Kram

#7 - - Livet i byn:

Åh jag som just tänkte klicka hem en svart steltonpåse tillsammans med den dyra disktrasan ;0) Nu fick jag annat att tänka på, ska kolla på Ellos. Tack!

~Livet i byn

#8 - - Malin:

Tack för tipset!!!! =)

#9 - - Nettan:

Har faktiskt en röd Stelton, fick den gratis =0), genom "Samlat poäng hos Telia "...
Gratis är gott
;0)
Kram Nettan

#10 - - detsvartataket:

wow,har Ellos sådana "kopior" också! Nästan så man kan handla några där också..bara man kan tvätta dom så är det helt ok.

Kram

#11 - - Anna:

Ellos såklart. Då kan man ju slösa ännu mera på annat =)

#12 - - fanny:

jag har sytt exakt sånna där korgar själv :) ett ännu billigare alternativ.