JUL

För några veckor sen såg jag en så fin ljusstake hos favoritsaker. Dagen efter då jag skulle göra en beställning så var den tyvär slut.

Men så kom jag på att man kanske kunde göra en egen istället.  Sagt & gjort, här får ni en liten sneakpeak. Inte riktigt klar än, några fler ljushål + lite vit färg saknas.


Bild:privat


 

Så här såg ljusstaken från favoritsaker ut.



Riktigt läcker & till ett bra pris: 99:-

Mailade & frågade om de skulle få in fler & eventuellt så skulle dom det. Så ett tips till er som blev sugen på den är att hålla utkik hos favoritsaker:-)

#1 - - anna.a:

Wooww...vad läckert!!Blir hur fint som helst...man kan ju klä dem i något läckert juligt papper också!

kram anna.a

#2 - - Isabelle:

Snyggt! Och alltid kul då man kan göra själv också.

#3 - - fru Sätterlund:

Jättefin! Ska hålla utkik efter en sån :) Orkar nog inte göra en själv... Men din var jättefin!

Kram Therese

#4 - - Rebecca:

Åh, tjusigt! :)

#5 - - Dilan:

Hej Hej!

Ska vi ha en liten dejt? Du & jag?



PUSS

/ www.mramin.blogg.se

#6 - - Malla:

Oj, vad duktig du är. Ser väldigt avancerat ut att göra den själv, det vette tusan om jag klarar!

Det kommer bli toppen i jul!!

#7 - - Mrs. b:

Snyggt - vad kul att ha gjort en egen variant!

#8 - - dahlarna:

WOW vad duktig & kreativ du är! Kanske skulle du också producera mera & sälja via din blogg.... ;-)

Ha det så bra! KRAMISAR!!!

#9 - - Mirka:

Det finns ju ingen ände på din kreativitet! Och vad bra det är när det är tomt i skallen på en själv!



Nu vill jag ju veta: har du bara borrat ett hål som passar ljuset? eller har du satt dit en sån där ljushållare i hålet också?

#10 - - Anna:

Åhh... du är så duktig! Inte behöver du beställa några ljusstakar inte ;-) Superfint kommer det att bli!



Kram Anna

#11 - - Malin Inspiration & design:

Jättefina! Duktig du är! :) Lustigt, jag visade dom bokstäverna för gubben i går å sa att man kunde gjort sånna själv. :) Såg dom på någon annan webshop. Har även fler idéer på vad man kan göra men när det blir av, det vet man inte. Har idéer sedan förra året också. Haha...



Kram & godnatt! :)

#12 - - Emma:

Jag har oxå spanat in den, den är riktigt snygg och din var ju läcker om inte snäppet snyggare;) Du e så pysslig du!!!=) Ha det bra, kram emmsan

#13 - - Proforma:

Jättefin! Du visar väl när den är klar, jag vill gärna se :)

#14 - - Jo:

Vilka fina! Och det är ju faktiskt roligare att ha sådana som man har gjort själv! :) Kram!

#15 - - Malin:

Fin fin:) Ska bli kukl att se den klar. Kram

#16 - - Malin:

Hahaha...kul ska det såklart vara, så fel det kan bli ibland:P

#17 - - Mari:

Ibland får man ta saken i egna händer.........blev ju jättebra och blir ännu bättre när den är klar.



Kram och ha en bra dag!!

#18 - - Ellas Inspiration:

Men så roligt med fler "julstakar"!



Ha en riktigt bra dag!



Kram Karin

#19 - - Fia:

Vad får du all energi ifrån :D det är nästan som om den smittar av sig... Fast jag skulle aldrig klara å göra en sån själv... får be snickarmannen att göra ett konsthantverk - för det var riktigt fint...

ska bli kul att se det slutgiltiga resultatet...



ha det bäst!

#20 - - Tina H:

Röda Korsets ljusstakar var riktigt snygga. Stilrena som jag gillar :-) Men din hemmagjorda ljusstake var också fin.... mycket finare än "orginalet" .... de raka linjerna gillar jag.

#21 - - a home far away:

Wow vad duktig du är, kanonfin blev den!!



Ha en fin dag önskar Gunilla i Singapore

#22 - - Sussi:

Trevligare med en egengjord!

#23 - - Kristina-Novemberbröllop:

Men så fin, duktig du är:) Kram

#24 - - pernilla:

din var ju mycket snyggare än den dom sålde!

#25 - - Tina på Peppar och Vanilj:

Ja den har jag också funderat på...men jag gör nog som du, jag fixar en egen! om tiden räcker till....



Ha det gott!/Tina

#26 - - elin.e:

skitsnygg, just vad jag gillar!!

#27 - - My - miljöbloggen:

Oh så kreativt och bra av dig :D

#28 - - Junitjej:

Vilken fin ljusstake du har skapat!

#29 - - Viktoria:

Jättefin! :)

#30 - - Evelina:

Kolla in BuyorSell.blogg.se den stösta bloppisen, där DU kan annonsera GRATIS! Du kan ju också fynda bland alla annonser som ligger ut i bloggen nu.

#31 - - Johanna.B:

Du är inte dum du! Kommer bli jättefint!



Kram

/Johanna

#32 - - Pysselprinsessan:

Snyggt, snyggt, snyggt! Å vad fint bokstavspyssel i tidigare inlägg! Var hade du köpt stämplarna om man får fråga?!

Kramar

#33 - - Rebecka:

Wov vad läckra, jag tycker ju att dina var mycket finare, snyggare form på bokstäverna!

Kul ide!

Kram Rebecka

#34 - - Malin S:

Din är mycket snyggare än "originalet" !

#35 - - Iris:

Smart av dig att göra en egen, den blev ju jättesnygg den med! Jag är inte så händig av mig så jag kollar nog in hemsidan istället :) Men jag är på jakt efter en snygg adventsljusstake och denna är verkligen prisvärd och snygg!



ha det bra!

#36 - - Darth Kathy Grint:

Jag vill ha den kaffetavlan istället.

#37 - - Sanna:

Fint :)

#38 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Va fin den blir! Så duktig du är! Trevlig helg! Kram

#39 - - Amanda:

Åhh vad fint! ^^

#40 - - Alexandra:

coolt och retro ;)

#41 - - Dilan:

Hejhej! <33

Vad händer hos dig?

Kika jättegärna in på min blogg och lämna en kommentar



PUSS

/ www.mramin.blogg.se



#42 - - Linn:

Händigt! Vad duktig du är.

#43 - - Alina:

Hoppas du får en fin dag! :)

#44 - - Anna:

Ibland önskar jag att jag vore kreativ ;) Haha :) Snitsigt!

#45 - - Tezzan:

Jättefint! Härligt med människor som är kreativa!Det vore något för barnen att göra i träslöjden :) Hur mycket tid har du lagt ner på din ljusstake?

#46 - - Lisa:

Jättefint!! :D

#47 - - Lisa:

snygg!

#48 - - Tina - art & clothes:

Så smart!

Gäller att ha den under uppsikt bara, eld & trä är ju inte en så bra kombo.

#49 - - Carina:

Hej!

såg dessa ljusstakar på tradera NYTrendigadventsljusstakeJULbokstaver-auktion-77242258" rel="nofollow">http://tradera.spray.se/HELTNYTrendigadventsljusstakeJULbokstaver-auktion-77242258. Hon har en hel del såna och auktionerar ut. Fast där verkar det inte bli några 99 kronor :)

#50 - - Martina:

Ah inte illa! Tänk om man själv hade kunnat fixa till det så!

#51 - - Emma:

Hejhej! Jag är lite nyfiken på hur resultatet blev. Är du klar?:-)

Jag hittade faktiskt en liknande ljusstake på gekås idag, var ju tvungen att köpa den! De är ju såå snygga!

Kramar