#1 - - Tess:

Den var jättesöt! :)

#2 - - Mari:

Vad näpen den är och priset var ju verkligen helt OK!



Kram och ha en bra kväll!!

#3 - - Emma:

Åh den var väl för fin=) Bra pris oxå tycker jag!!! Ha en trevlig Lördagskväll, kramar emmsan

#4 - - Mrs. b:

Riktigt söt, och inte alltför dyr heller! Hoppas tomten läser! :-)

#5 - - Anonym:

Sugen på gratis presentkort ifrån gina tricot eller hm?

bli medlem här och samla lätt ihop poäng:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=67789



Eller vill du istället ha gratis presentkort ifrån Kicks eller Make up store? Your choise!

Samla lika lätt ihop poäng och bli medlem här:

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=9738



Allt är gratis och super enkelt!

#6 - - Jill:

Å ja - den är verkligen supersöt. Allt med prickar brukar gå hem hos mig... Älskar sånt med prickar på!

#7 - - Linda P:

Vad söt den var!!

#8 - - Tobias:

Hoppas du får en bra dag!

#9 - - Tobias:

Hoppas du får en bra dag!

#10 - - Monkan:

"Systrarna Sockervadd", en butik med ett sånt namn bara måste man ju kika i :-) Det ser ju lovande ut med din söta kakburk.



Jul! Jag har redan köpt Allers och Amelias julspecial och kikat i Drömhem & trädgård men Allt i Hemmet har jag missat, det måste åtgärdas snarast! Tack för tipset.



Vilka fina ljusstakar du gjort! Vad duktig du är.



Så det är alltså inte bara syslöjd som gäller för dig :-) Jag tror att du har massor av annat intressant att berätta också :-) så jag hoppas att du vill anta en liten utmaning som du kan läsa om hos mig.

#11 - - Rebecka:

Vilken söt burk!

Kram Rebecka

#12 - - Malla:

Jättesöt kakburk. Inte så dyr heller, det gillar jag!!!

Nåt att skriva på önskelistan. Fast, den vill man ju ha innan jul..=)

#13 - - Jenny:

Vilken söt! Jag har dille på kakburkar =)

#14 - - Johanna:

Den var verkligen supersöt!



Hoppas helgen varit bra, kram!

#15 - - Joanna:

Söt kakburk!

Gillade dina "Juleljus" som du gjort själv, det man inte får tag i får man helt enkelt fixa själv:)

Ica/Röda Korset ljusstakarna vill jag ha, hade gjort sig förträffligt bra på vårt köksbord. Sen är det ju aldrig fel att 30:- går till Rk katastrofarbete...

#16 - - Susihus:

Jättesöt och med lite gott innehåll i...MUMS!

Må gott

KRAM

#17 - - Jessica:

SNYGG!! o bra pris!

Hoppas helgen var bra!

KRAM

#18 - - Kristina-Novemberbröllop:

Å så söt den var:)

ha en bra dag! Kram

#19 - - Isabelle:

å den var jätte söt! Måste kika in och kolla vad de har mer. Jag skulle vilja ha några fina burkar till köket.

#20 - - Lisa:

Vilket schysst namn på butiken! Dit in måste jag kika ju! Så söt burk! :D Tur att man fortfarande tror på tomten! :D Jag tror att jag ska få en symaskin... haha KRAM

#21 - - Tina på Peppar och Vanilj:

Ja den var ju riktigt fin! Billig var den ju också...hmm bra julklapp, både att få och att ge!Eller hur!?



Kram Tina

#22 - - maria:

Vilken underbar liten söt kakburk!

Kommer att stå sååå fint på din hylla i köket;)



Kram Maria

#23 - - Helena-hem ljuva hem:

Förstår att du gillar den. Söt!

Gillar namnet på den webshopen! Systrarna sockervadd. Ligger alldeles finfint i munnen. (-:

#24 - - Camilla:

Den var jättesöt! Hoppas du har varit snäll hela året nu bara så att Tomten hittar hem till dig! :)

#25 - - Ulrica:

Så söt den var, den skulle tomten kunna få komma med till mig också.