Fynd

När jag just hade börjat blogga, skrev jag om detta snygga tyget från mio.

Träd
Bild: mio

Snygga men dyra så det blev inget köp just då . 290:- för en kudde & 590:- för ett pack panelgardiner tyckte jag var lite väl saftigt.

Men så igår när jag var på ohlssons tyger fick jag syn på det:-) Både färdiga panelgardiner & tyg fanns. Panelerna gick på 199:- för ett par & tyget på 99:- m + att de hade 20% rabatt på det.
Köpte 2 meter av tyget som nog ska få bli en stor tygtavla i sovrummet & kanske några kuddar om det räcker. Bild kommer nog när den är klar.

#1 - - Ulli:

Vad kul att du är tillbaka! Kanonfint tyg. Perfekt som tygtavla. Ser fram emot att se slutresultatet.



Ha en bra dag!

Kram Ulli

#2 - - fru Sätterlund:

Superfint tyg. Vilken tur du hade som hittade det, så mycket billigare!! Det kommer bli superfint :)

Ha en bra dag!

Kram Therese

#3 - - Malin:

Jättesnyggt tyg, satte igång idéer i mitt huvud!

#4 - - Iris:

Vilket fynd! Det var ett jättefint tyg, blir spännande att se lite bilder!



ha en bra dag!

#5 - - Proforma:

Ja, ibland lönar det sig att vänta även om man oftast vill ha det direkt! Vilket bra pris! Det tyget tycker jag också om!

#6 - - Susihus:

Jättefint tyg och till vilket bra pris. Härligt när man kan fynda lite. KRAM kram

#7 - - Mari:

Grattis till fyndet!! Så perfekt när man hittar "sitt" tyg till ett sånt bra pris, man blir allt lite lyrisk.

Supersnyggt!!



Ha en bra dag!!

#8 - - Joanna:

Snyggt det är. Jag tycker minsann att Mio har lite överpriser på vissa av sina saker. Tur att du hittade samma tyg, tror att det gör sig snyggt som tavla.



Det ligger en utmaning till dig inne på min blogg. Hoppas att du hinner vara med=)

#9 - - Anneli:

Jätte snyggt och lite spännade tyg! Ja, om man verkligen vill ha något dyker det oftast upp på en helt annan plats, oftast utan förvarning! Men lika tacksamt frö det!!!



KRAM Anneli

#10 - - Kristina-Novemberbröllop:

Jättesnyggt, vore nåt för mig oxå kanske:) Kram

#11 - - Lisa:

Så snyggt tyg!! Roligt att du är tillbaka förresten :D

Men åh såna fynd blir man ju bara alldeles EXTRA glad över! Kram

#12 - - Jenny:

Va roligt att hitta det man velat ha en längre tid och dessutom så pass mycket billigare - tji fick Mio ;-) Ska bli kul att se resultatet sen! Kram Jenny

#13 - - Anna:

Vad kul att du fick fynda det snygga tyget! Ibland kan det löna sig att vänta :-)



Kram Anna

#14 - - Emma:

Jättesnyggt tyg, kommer nog göra sej bra som tygtavla!=) Vilken urläcker kudde du gjort med bokstäver, me like!!! Ha det bra, kram emmsan

#15 - - Fia:

Det finns en fördel med att inte köpa direkt - utan vänta ut det... å det är att om man fortfarande tycker om "saken" efter lång tid då är det klockrent :D å kanske värt pengarna :D



ska bli kul å så resultatet sen :)



Ha det toppen

#16 - - Mari:

G

#17 - - Mari:

Gör en kommentar till ang dina gardiner:

Gick förbi en gardinaffär igår och vad hängde där om inte panellängderna, var verkligen superfina när man såg dem upphängda.



Kram!

#18 - - Monkan:

Supersnyggt tyg, och vilken otrolig skillnad i pris! Ohlssons Tyger är verkligen bra.