Rusta

For till rusta efter jobbet idag & kikade. Fick med mig dessa läckra tavlor hem.

Gillar dom jättemycket, vet inte varför. Kanske för att de är lite annorlunda:-)
25:- st



Även denna står nu på en hylla här hemma. 50:- st


Bilder: privata

Trevlig helg!!!

#1 - - Anna:

Vilka läckra tavlor du hittat! :-)



Trevlig helg till dig också!

Kram Anna

#2 - - JKHB design:

Vilka häftiga tavlor, riktigt söta ju! :)

Ha en trevlig helg,

kram Josefin

#3 - - fru Sätterlund:

Jättefina tavlor :) Gillar Roy Lichtenstein-stilen. Trevlig helg!

Kram Therese

#4 - - Maria:

Jag förstår att du gillar dom, dom är ju jättefina!!! Trevlig helg! Kramen

#5 - - Malin:

De två översta tavlorna gillar jag jättemycket! Trevlig helg Jenny!!!

#6 - - Mirka:

Vilka fina tavlor!



Ha en go helg!

#7 - - Johanna:

Fina tavlor du fyndat!

Tänkte bara kika in och önska dig en trevlig helg, kram Johanna

#8 - - Therese:

Vilka snygga jultavlor! Jag måste ta mig en tur till rusta tror jag, verkar gå att göra många fynd där. Sen har jag väl sån otur att just det jag vill ha är slut...

Du har en trevlig blogg!

#9 - - Mari:

Visst har Rusta fått så otroligt mycket kul. Tavlorna var verkligen häftiga förstår precis varför de fick följa med hem.



Kram och ha en goer helg!!

#10 - - Proforma:

Fina tavlor! Kanske får ta mig en tur till Rusta. Tack för tipset!

Trevlig helg!

#11 - - Anna B:

Man förstår varför dessa tavlor ville med i din väska! Skulle passa bra hemma hos mig oxå. Har ju en hel del tomma ytor på väggarna! Kram Anna

#12 - - Annika:

Vilka fynd! Trevlig helg!

#13 - - tina:

Vilka fina tavlor...Rusta ska definitivt få ett besök av mej!Tack för tipset!



Ha en fin helg och kram på dej!



tina =)

#14 - - Lilla jag:

Å gillade verkligen tomtetavlorna!

#15 - - Jill:

Härligt punkiga!!!!

#16 - - Anna - frk Oliv:

Tavlorna på den övre bilden ser ut som något som Tim Burton gjort. Fint!

#17 - - MO:

Tjena gumman det var ett tag sen...Hoppas allt är bra med dig. Så du har haft liten bloggpaus..

Så söta tavlor, tänk att jag missade dem förra helgen när vi var på Rusta, mycket fina, kramar på dig

#18 - - bitte:

Hej vill tipsa dig om Gratis sajt. Funkar som gratis bio men lättare att värva då den inte är lika känd.



Samla poäng och få hem presentkort och värva folk.



Helt gratis gå in här



http://www.gratissajt.se/?r=112

#19 - - Jenny:

Vilka läckra!! Måste fara till Rusta!

#20 - - badankan:

Wauw så snygga tavlor... Åter en orsak till att åka till rusta, måste ta mig tid till det nu ju.. ;0)

#21 - - Mia:

Vilka roliga fynd! Härlig med lite ny konst på väggarna.

Hoppas att du har en bra helg.

#22 - - Malin Inspiration & design:

Coola!

Ha en fin kväll!

#23 - - Mrs. b:

Coola tavlor du hittat! Trevlig helg!

#24 - - Ulli:

Riktigt läckra! Rusta har faktiskt en hel del fint för hemmet.



Kram Ulli

#25 - - Fröken Fräken:

Såg de där tavlorna också här och funderar om den nedersta inte kan bli en julklapp till min bror, precis hans stil! Vad roligt att du är tillbaka!

#26 - - Jennie:

Jättesöta tavlor från Rusta! De ska jag åka och kika på någon dag!

#27 - - emma:

De översta var ju bara för söta! :o)

#28 - - Isabels värld:

Jättemysiga tavlor!! Helst den till höger. Ha en trevlig kväll! kram Pernilla

#29 - - badankan:

Så nu har jag "härmat" dig och köpt ett par sånna tavlor... http://badankansblog.blogspot.com/2008/11/rusta.html

#30 - - Dessi:

den nedersta har vi också här hemma, men just nu är den nerpackad... får nog ta fram den, för den är ju ganska snygg på tavellisten där ;) kram!