stämplar

Har fått många frågor om hur och vad jag använde mig av när jag gjorde bokstavstavlan & kudden. Här kommer en liten förklaring.

 
Bilder:privata

Till både tavlan & kudden använde jag mig av bokstavsstämplar som jag köpt i min lokala pysselbutik. De heter foamstamps. Likadana finns att köpa här & här. Tavlan som jag tryckt på är en vanlig målarduk, konstnärsduk, spännram (kärt barn har många namn:-)


 
#1 - - Ellie:

Hittade hit via Iris, vi går i samma klass! Både tavlan och kudden är superfina! Ville lämna en kråka och så har jag lagt till dig bland mina favoriter, det hoppas jag är okej :) Ha det bra!/ Ellie

#2 - - Proforma:

Åh, vad bra... jag är ute efter stämplar! Tack för tipset på butiker.

#3 - - Malin Inspiration & design:

Tack snälla du för tipsen! :) Skulle så gärna vilja göra någon kudde. :)



Förstår att många har undrat för din tavla och kudde är sååå fina!



Kram

#4 - - Maria:

Hej! Titta vem som har hittat hit! =) Inte visste jag att du var så här pysslig av dig, du gör ju jätte fina saker! Sköt om dig! /Maria

#5 - - Malla:

Åh, tack för tipset!! Nu ska jag införskaffa stora stämplar!!!

#6 - - Rebecka:

Kudden är verkligen jätte fin, blir sugen att göra en själv =)

Kram Rebecka

#7 - - Therese:

Hej! tack för titten på din fina blogg! Ser att du också är förtjust i svart vitt! kom in här då jag sökte på kuddfodral och fick den perfekta beskrivningen av de ursnygga kuddfodralen du sytt i grönt!! Tack för det!

#8 - - Tjohalias blogg om inredning:

Oj så snyggt! Skulle det vara okej om jag lånar dina bilder och skriver om ditt fina pyssel i min blogg?

Kram Sandra

#9 - - Emelie:

Jättefina =)

#10 - - Laura:

Hej! Tjohalia tipsade mig om din sida och givetvis blev jag nyfiken. Den tavlan var bara grymt kreativ och så otroligt snygg! Vad duktigt!!! Tack för det superbra tipset!

#11 - - Designtjejen:

Vad fin!! Vad duktig du är!

Kramis

#12 - - JKHB design:

Hej Jenny!

Jag var inne och läste hos Sandra (Tjohalia) och såg att hon tipsade om dina fina kuddar och tavlor. Dom var verkligen jättefina, ett perfekt pyssel!



Tack för tipset :)

Kram Josefin

#13 - - Sandra:

Hittade hit även jag genom Sandra på Tjohaliabloggen!



Det blev ju grymt snyggt, ditt pyssel!! Svårt var det ju inte heller...Tack för tips! :-)

#14 - - Kikan:

Hej! Vilken fin blogg du har. Jättefin kudde och tavla du gjort!!!

Kram Kikan

#15 - - Hanna:

I like!! Superfint =)