Design Karin Mannerstål

Dessa snygga dubbelfunktionella muggar vill jag ha!!!  Såg dom i en tidning på jobbet & kan inte släppa dom:-)  Tyvär så får inte privatpersoner beställa från dom eftersom de endast inriktar sig på företag. *grr*

De är designade av Karin Mannerstål för design of scandinavia & tillverkade av Rörstrand/iittala. Det smarta med denna muggen är att det följer med ett vitt trälock som gör att den också kan användas som förvaringsburk. VILL HA!!!!



Bild.actera


Från samma företag hittade jag även denna snygga filt. Designad av Lotta Glave & tillverkad av klippans yllefabrik.Supersnygg!!


Bild:actera
#1 - - Camilla:

Vilka snygga muggar...

Jag vill me ha... :-D



Kram Camilla

#2 - - Anna:

Ja, muggarna var jättesnygga! Vad trist att de endast går att beställa om man jobbar på ett företag...



Kram Anna

#3 - - Livet i byn:

Supersnygga muggar, men så synd att man inte kan köpa dem som privatperson. Kanske känner du någon med företag som kan hjälpa dig?



~Livet i byn

#4 - - Pysselprinsessan:

Vilka fina grejor! Å vilken fin tavla i förra inlägget!

Kramar

#5 - - fru Sätterlund:

Riktigt snygga muggar/burkar!!! Såna vill jag också ha ju.

Men de måste ju gå att få tag på som privatperson också, någon annanstans eller?

Kram Therese

#6 - - fru Sätterlund:

Riktigt snygga muggar/burkar!!! Såna vill jag också ha ju.

Men de måste ju gå att få tag på som privatperson också, någon annanstans eller?

Kram Therese

#7 - - Lisa:

Så fina muggarna är!

Svar: jamen visst super tycker jag också! Så lägligt eftersom vi behöver en ny ;)

#8 - - Mari:

Snygga muggar men får hålla mej till mina Filippa K.

Trivs faktiskt med dem, trodde inte jag skulle gillla dem eftersom det inget öra är men de är perfekta.

Kan inte privatpersoner köpa dem? Skumt!!



#9 - - Marit:

Jättefina! Har också en förkärlek för svartvitt...



Jag köper in en hel del grejer till mitt jobb (give-aways, julklappar, midsommargåvor etc.) och det brukar inte vara några problem att handla privat där vi handlar.



Lycka till! Kramar Marit.

#10 - - Isabels värld:

Åh vilka snygga muggar!! Vill också ha sådana! Synd att man inte är ett företag =) Kram Pernilla

#11 - - Anonym:

jag gillar snygga muggar och dessa föll mig i smaken. Både Karin och Lotta är duktiga formgivare!

#12 - - Jill:

Å så irriterande. Att man inte kan beställa alltså. Behöver inte ditt jobb sådana? och bara råkar beställa några extra...



Snygga var muggarna iallafall. och jag gillar verkligen mönstret på den filten.



Ha det gott!

#13 - - Emma:

Åhhh vill också ha, så snyggt!=) Ha det bra, kram emmsan

#14 - - Tina på Peppar och Vanilj:

Det är något speciellt med muggar...vill köpa nya stup i kvarten, men jag får hålla till godo med mina Filippa K och randiga Iittala...Min man skulle bli galen om jag köpte alla de muggar jag står och känner på i butiker :D



Ha det gott!/Tina

#15 - - MissStorm:

Smarta och snygga muggar!



Kram

MissStorm

#16 - - Ulli:

Kan bara instämma. Kanonfina muggar. Smart med lock. Filtarna var snygga de också. Me like :)



Kram Ulli

#17 - - Annah:

Ja, de mugarna var ju grymma! Håller med dej...vill också ha!

Kram Annah

#18 - - liljesson:

Tack! ;)



Nu ska jag till jobbet men sen ska jag snoka runt på din blogg =) / Malin

#19 - - Helena-hem ljuva hem:

ja, verkligen snygga muggar!

#20 - - Kristina- Novemberbröllop:

Förstår att du vill ha dom, snygga och smarta:)

Ha en bra dag! Kram

#21 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

De var riktigt snygga! Synd att inte privatpersoner får beställa dem.

#22 - - T H E R R E fotoblogg:

Karin är en så otroooooligt kreativ kvinna!

#23 - - Hanna:

Muggarna gillade jag oxå! Synd att man har så mkt muggar bara...det är sånt som man alltid hittar nytt å fräscht av...

#24 - - Johanna:

Håller med om att det är hög "vill-ha-faktor" på de där muggarna! Vilka fina tavlor du fixat! (Har inte hunnit kika in här på ett tag) Jag har också lite tavelideer som legat och gnagt i bakhuvudet, och som jag hoppas kunna förverkliga när tentapluggandet väl är över! Ska nog testa den där streckkods-tavlan också, den var supersnygg :)

Ha en fortsatt bra vecka! Kram Johanna

#25 - - tina:

Superfina!!Filten skulle jag inte heller tacka nej till!!

kram/tina

#26 - - Emelie:

De var snygga! Precis i min stil! Så tråkigt att inte alla kan köpa dem.

#27 - - Mirka:

Vad snygga de var. Jag har alltid förmågan att hitta massa snyggt i företagskataloger.



kram

#28 - - Marie:

Vill oxå de muggarna! Synd som sagt att de inte går att köpa.

kram

#29 - - Rebecka:

Vad synd att dom inte går att köpa, dom var jätte snygga!

Kram Rebecka

#30 - - Ingela:

Snygga muggar!

#31 - - Åsa:

Snygga , smarta och praktiska muggar !

#32 - - K:

Fina saker hade gärna fått bo i mitt kök.

Kram på dej!

#33 - - Petra:

Hej Jenny!

Vet inte var du bor nånstans men vet att Actera finns i Skurup.

Dem brukar ha utförsäljning nån gång nu på hösten. Inget som det skyltas med, men vänner och bekanta till dem som jobbar där brukar få komma dit en kväll och handla till väldigt bra priser.



Själv bor jag en bit bort nu, men när jag bodde där var jag och handlade finfina saker till mycket bra priser.



Ha det bra