En till tavla

Nu äntligen är jag hemma igen. Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så skulle det nog inte bli så mycket bloggande & det blev det inte heller:-) 

Men som sagt, hemma igen och en hel del olästa blogginlägg väntar. Ska kika in till er senare ikväll och se vad jag missat.

Visar här mitt senaste pyssel. En tavla gjord med bokstavsschabloner.




Bilder:privata
#1 - - Anonym:

#2 - - Emilie:

Va snygg! Vad duktig du är! :)

#3 - - Rebecka:

Jätte snygg!

Kram Rebecka

#4 - - Iris:

Jättesnygg tavla!

#5 - - Anonym:

Riktigt snygg! Vad pysslig du är. Tack för tipset! Kanske något för arbetsdelen i allrummet.....



Kram Ulli

#6 - - Mari:

Vad häftig den är, kanske nåt för blivande datorrum.

Idag har jag blivit av med garderoben där inne så jag skulle kunna slipa men nej nu ska jag ta det lugnt så jag blir 100 pigg från den envisa förkylningen och tröttheten.

Vart köper man såna schabloner??

Blev riktigt sugen!!



Kram!!

#7 - - Heléne:

Ååå så snygg tavla!

Kram

#8 - - Lisa:

Vilken snygging till tavla!!

#9 - - Jill:

Vad duktig du är! Jätteläcker blev den.

#10 - - dahlarna:

Jättesnygg & läcker! Kul att du är tillbaka igen! Hoppas att du får en fortsatt bra helg! KRAMISAR!!!

#11 - - Alina:

godkväll på dig! kikar in* :)

#12 - - Tina på Peppar och Vanilj:



Oj vilken kreativitet! Snygg! Finns det något dolt budskap i tavlan tro? Hur som helst så blir jag lite sugen på att ta din ide till mig och skapa något likanade kanske...



Ha det riktigt gott!/Tina

#13 - - Malin Inspiration & design:

Urfräck!

Kram å ha en fin kväll!

#14 - - Anna - frk Oliv:

Vad duktig du är! Imponerande.

#15 - - Minigrisen:

Den var riktigt läcker! Bra tips! Ha en trevlig kväll.

#16 - - Anonym:

Tack så mycket. Tycker också om betongljusstaken, men komiskt nog har jag inte börjat använda den förrän nu. Ja det ska verkligen bli skönt att få åka bort till värmen. Inte haft en en hel veckas semester i sommar. Bara några dar här och där. Måste säga att det var en fräck tavla du gjort. Förstår inte var du får alla ideér från.

Ha en trevlig kväll

#17 - - Tess:

oops glömde skriva vem kommentaren ovan varifrån, men det var så nu vet du det :)

#18 - - Linda:

Du är duktig på att skapa du! Tavlan är jättesnygg!



Kram

#19 - - Ulrika:

De var ju super snygga, tänk vad man kan göra bara fantasin infinner sig.

#20 - - Malin:

Kanonfin! Verkligen cool!

#21 - - pjöller maja:

maila mig [email protected] så hänger du me på bloggen ;)

#22 - - Fröken Fräken:

Ujujuj! Nu måste jag omedelbums få reda på var du har hittat bokstavsschabloner! Jag har letat överallt utan att hitta! Frän tavla!!!

#23 - - Malin:

Cool tavla! Jag kom i alla fall tillskott med att beställa en förstoring av barnen till en ram som väntat länge..

#24 - - Jenny:

Jättetuff tavla! Kram och trevlig helg

#25 - - tina:

Jättefin tavla! Va pysslig du är! :)

#26 - - Tjohalias blogg om inredning:

Vad fin din tavla blev!

Svar: Ja det har du rätt i. Ikea verkar ha skickat ut mail till rätt så många bloggare. Jag är glad att jag fick möjlighet att få tipsa mina läsare :) Hoppas du har en trevlig helg, kram Sandra

#27 - - Annah:

Riktigt snygg tavla! Gillar verkligen bokstäver!

Kram Annah

#28 - - T H E R R E fotoblogg:

COOL tavla! :)

#29 - - Joanna:

Super duper kalas fin tavla enligt mig=) Nu MÅSTE du berätta var du fått tag i alla dessa schabloner (som jag har letat) de såg sådär lagom stora ut också.

Kram Joanna

#30 - - anna:

============================================

wow vilken supersnygg tavla!!! jattelacker

kram

anna

==========================================

#31 - - Livet i byn:

Snygg tavla, vad du är påhittig.



~Livet i byn

#32 - - Designtjejen:

Åh, vad duktig du är!! Jätte läckert!!!!

Massa söndagskramar

#33 - - Mirka:

Vilken snygg tavla! Nu gav du ju mig en superidé!



Hoppas du haft en bra vecka och helg!

#34 - - Petran:

Kan inte jag köpa din???!! jag är ingen pyssel människa!! snälla???! älskar den!!!

#35 - - Lotta:

sa duuuuktig du e gumman!! urfin va den!!

#36 - - Marie:

Ännu en fin tavla! Det finns mycket fint man kan göra bara fantasin finns.



kram

#37 - - Lissen:

Vilken läcker tavla!

vad kreativ och duktig du är1

Ha det gott

#38 - - a home far away:

Wow vilken snygg tavla! Vad du är kreativ. kan du smitta mig lite?:-



//Gunilla i Singapore

#39 - - Monkan:

Snygg grafisk tavla, och din barcode-tavla var superhäftig.



Apropå IKEA-inlägget, du verkar ju gilla även sånt som har fler eller färre ben än tre :-) Jag tyckte det var en kul synpunkt, att gilla saker på tre ben. Pallen var kvarlämnad i lägenheten när jag flyttade in, jag tror den är handgjord för det står en signatur och årtal under. Men det kan bli lite instabilt med tre ben, i alla fall när man ställer sig på pallen...

#40 - - Johanna:

Supersnyggt och enkelt.. Det där kanske man skulle ta och göra. Tack för bra tips

#41 - - Martina:

Häftig tavla!

#42 - - Proforma:

Läcker och fräck på samma gång!!

#43 - - MO:

Du kommer ju med det ena snyggare än det andra....en riktig idéspruta är du allt...

Nej det har inte blivit så mycket bloggande för mig heller, för fint väder..eller nej, jag vet inte vad jag ska skylla på...

Ha de gott nu i veckan, kramar på dig duktiga tjej

#44 - - Mari:

Tack för tipsen om schablonerna.

Blir nog nåt framöver..........

#45 - - Jennica med vit inredning:

Ja tyvärr är ju det "mesta" dyrt som är sjukt snyggt. man kan ju spara, men jag är iaf sån att när jag väl fått ihop dem där tusenlapparna vill jag inte lägga dem på en enda sak (om det inte är en stor möbel förstås), iaf inte en lampa. men ha den, det vill jag!



vilken snygg tavla! kreativ minsann! själv har jag gjort en sån tavla med datum som du visade sist, men har ingen ram än så den kommer upp i bloggen senare. man får mkt bra tips här inne hos dig! :)



kram

#46 - - Marit:

Jättefin!!! Vad har du klistrat bokstäverna på? Är det en vanlig spännram?

Jag har gjort en streckods-tavla med vårt bröllopsdatum, inspirerad av ditt förra inlägg. Den blev jättefin, tack för tipset!!!

#47 - - Mia:

Så fin!!! Nu blev jag riktigt avundsjuk!!! Så duktig du är!

Ha en bra vecka!

#48 - - Emelie:

Vilken cool tavla!

#49 - - m:

vilken kul idé, nu fick jag inspiration till min tavelvägg:)

#50 - - Linda P:

Minns inte om jag redan har skrivit att de är skitsnygga, men det är de iaf!!! BAMSEKRAM

#51 - - Linda P:

Minns inte om jag redan har skrivit att de är skitsnygga, men det är de iaf!!! BAMSEKRAM

#52 - - K:

Mycket läckert, har sett i nån tidning att liknande tavlor fanns att beställa, minns bara inte vars.

Men mycket snyggare med personliga som ingen annan har.

Kram!

#53 - - Mrs. b:

Jättesnyggt! Riktigt roligt med egengjord tavla!

#54 - - MissStorm:

Du verkligen sprutar bra idéer!



Kram

MissStorm

#55 - - Jessica:

Vad fin! Vad har du för något till dom stora bokstäverna och siffrorna? Jag har bara i mindre storlekar..

kram

#56 - - Hanna:

Himla duktig du är på tavlor måste jag säga! Kanske du borde börja sälja??? :-)

#57 - - annelie:

Snygg Tavla. Tänk om man hade en sån!!!

#58 - - Number Nine on Melon Lane:

Wao, gillade den jättemycket. Snyggt och vilken läcker idé.

#59 - - Lallis:

Nej men vilken häftig, fin och annorlunda tavla!

Kram Lallis

#60 - - Malin Inspiration & design:

Jag igen! :D Vart har du köpt bokstavsschablonerna?!!

:) Visst är det kul att pyssla med sånt där?

Blir riktigt pysslig när jag ser dina inlägg. :)

#61 - - Charlotte:

Hejsan,



Vilken fin blogg du har. Sökte på bokstavsschabloner och hamnade här... Kan du tipsa om var du köpt dina så vore jag jätte tacksam. / Charlotte

#62 - - Peter:

Köpte precis en stor ball oljemålning på Great Walls på Lidingö!! www.greatwalls.se