Muffinsask

Tack hörni för alla fina kommentarer om soffbordet!!!  Det är verkligen roligt att ni tar er tid att lämna en hälsning:-)

Nu till något helt annat, nämligen webbshopen Designista. (klickbar)

Där hittade jag dessa söta små godingar som gärna får pryda min hylla i köket. Finns i olika färger & kostar 110:-
Finns mycket annat fint där också så ta er en titt.

Ask Muffins  -
Bild: designista
#1 - - Lissan:

Åhh, vad fina. Jag vill ha den röda mest. Ha en bra kväll!

#2 - - Proforma:

Tack snälla för din kommentar hos mig! Jag tycker att vi fått till det riktigt bra!

Dom där små Cup cakes-askarna är riktigt söta, dom kommer att pryda sin plats! Hoppas du visar hur det blir.

#3 - - Mirka:

knas.. skrev en kommentar o den kom nog inte med innan, vekade vara strul på blogg.se igen :(



.. men visst är de fina de där muffinsaskarna! Jag skulle kunna ha en i varje färg!

#4 - - K:

Jamen det var ju härifrån jag fick det fina tipset om tapeterna! Tack så hemskt mycket. Minns ju inte var jag hade läst det , men nu ska jag genast uppdatera och hänvisa till dej, om det är okej?

Kram och tack för ett supertips!

#5 - - Johanna.B:

Det är nog en av mina favoritbutiker av alla små shoppar som finns här ute på nätet. Extremt fina saker har dom, och inte så förskräckligt dyra är dom heller! Tummen upp!



Kram

/Johanna

#6 - - Isabels värld:

Åh, men de var väl för söta!!! De skulle pryda våra hyllor i köket perfekt! Finfint soffbord också!!! Kram Pernilla

#7 - - Mari:

Så mycket fint de hade. Men jag ska försöka att vara ståndaktig nu ett tag och inte handla mer än det jag verkligen behöver. Det blir inte lätt det.



Kram

#8 - - Designtjejen:

Åhhh dom som är så snygga!

Kramis

#9 - - Hanna:

Himla söta!

#10 - - Jo:

Vilka rara skålar! :)Om jag hade öppna hyllor i köket, hade jag absolut införskaffat iaf en sådan!

Kram!

#11 - - Pysselprinsessan:

Vilka söta! Väcker ha-begäret! :)

Kramar

#12 - - Frida:

Visst har Designista en massa fint!

#13 - - Kristina- Novemberbröllop:

Å måste kika in i den butiken:)Ha en bra dag! Kram

#14 - - Fröken Fräken:

Söta muffinsaskar - fast med tanke på hur sällan jag kommer mig för med att baka muffins så skulle de tyvärr stå tomma och blänga på mig mest hela tiden!...

#15 - - Camilla:

Har hört talas om den men aldrig klickat mig dit, så tack för tipset! :)

#16 - - Ljuvligt Hemma:

Vilka söta :)

#17 - - Number Nine on Melon Lane:

Otroligt söta!