#1 - - Malin Inspiration & design:

SNÖGG!!! Vart köpte hon coolingen? =)

#2 - - Anna:

Men så cool!!! Kul med något annorlunda också.



Kram igen!

#3 - - maria:

Snyggt!

#4 - - Mrs. b:

Cool lampa!

#5 - - Number Nine on Melon Lane:

Snygg och annorlunda. Trevlig helg.

#6 - - Minigrisen:

Wow! Den var verkligen tuff - gillar den skarpt!

#7 - - Astronauten:

Hej! Jag undrar om du skulle kunna vara snäll och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/2/-1/votes/5185986



Det vore jättesnällt och jag skulle bli skitglad! :)



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :D

#8 - - Stefan M:

Bra när du ska städa haha.

MVH Stefan

#9 - - Pysselprinsessan:

Läcker!

Kramar

#10 - - Lilla jag:

Men det är ju ingen riktig lampa! Cooooool :)

#11 - - Mirka:

Nu lyckades du nästan lura min trötta ögon:) Men det var riktigt häftig, vart har du hittat den?

#12 - - Lotta:

sååååå cooool! urläckert!

#13 - - Fröken Fräken:

Åh helfrän! Fast på första bilden fattade jag inte först att det inte var en riktig lampa, tänkte bara att den glödlampan såg lite annorlunda ut, hmm?!?

#14 - - Dessi:

haha, vilken fräck väggdekor! var hittade du den?! kram!

#15 - - Anna - frk Oliv:

Den var kul!

#16 - - Anna:

Svar: Lampan från EM satte min sambo ihop, så jag kan inte ta åt mig äran för att ha fått till den. Han sa dock att det var lite trixigt med skärmen och att han fick göra om en gång.



Hoppas du har en mysig lördag! KRAM

#17 - - Rebecca:

hahah men nej va sött! :)

kanske ska ta o testa det med :)

#18 - - Jenny:

Jättekul grej, på första bilden lurade du mig ordenligt ;-)

#19 - - karina:

Håller med föregående talare, nyfiken var du hittat den annorlunda armaturen...

#20 - - Johanna:

Vilken kul ide!



Ha en fortsatt skön helg, kram!

#21 - - Ulrika:

Så snyggt! Den gör sig super bra där.

#22 - - Jennica:

Coolt! :)

#23 - - Designtjejen:

JÄTTE fint!!!! Vad bra det blev! Jätte snygg! Har faktiskt inte sett den tidigare!!

Kramis

#24 - - Lisa:

Haha, vad cool! :D

#25 - - MO:

Jamen det är välan ingen riktig lampa...eller lurar bilden mig så...??? Coolt o väldigt annorlunda..



Verkar som tjejträffen blev lyckad....vad många syskon ni är, kul, då har man ju alltid någon att ty sig till....ha de fint, natti natti, kram

#26 - - fru Sätterlund:

Riktigt snygg och humoristisk :) Undrar som alla andra var du hittat den, eller har du gjort själv?

Kram Therese

#27 - - MissStorm:

Läckert!

Hoppas du har en härlig helg!



Kram

MissStorm

#28 - - Proforma:

Fräck "lampa"!!

Tack för dina snälla ord till mig :)

Du har också en jättefin blogg!

Trevlig helg på dig!

#29 - - Livet i byn:

Häftigt, hade nästan trott dig om jag inte sett taklisten ;0)



~Livet i byn

#30 - - Martina:

Det var nog så mycket nytt för mig igår så jag missade detta, coolt! Det skulle jag vilja ha i min trapp ju!

#31 - - Lissen:

Annorlunda, kul lampa!

Jag var också på tjejfest igår, kul

Ha det gott!

#32 - - Kristinas Hus:

Vilken häftig lampa! Och roligt med något annorlunda :)

kram!

#33 - - Sofie:

Vad fräck! :) Är det en riktig eller är det en väggdekal? Kram!

#34 - - Joanna:

Din utmaning är antagen=)

Åhh det kanske är sådana lampor som vi ska satsa på, haha. Snygg den var.

Kram Joanna

#35 - - Johanna.B:

Hihi jag tycker den är så rolig! Och snygg också såklart. Jag fick precis en idé..



Kram

/Johanna

#36 - - Mari:

Så cooooooool fick titta flera ggr och undrade vad 17 har människan hängt en lampa så där men såg jag att det var "fejk". Den var smart den!!



Kram

#37 - - Anna:

Du har fått ett till guldkort hos mig ;-)



Kram kram

#38 - - Malin:

Hehe...jag såg först inte att det var en väggdekor:) Riktigt cool!

#39 - - Isabels värld:

Aha =) Nu fattar jag! Tog en stund =) Cool!! Ha en trevlig kväll! Kram Pernilla

#40 - - Emma:

Snyggt, man blir lite lurad och tror den e riktig=) Ha det bnra, kram emmsan

#41 - - Malin:

Vad läckert! Rolig idé. Hoppas du haft en härlig helg. KRAM

#42 - - Anna H:

Ha ha.....gick nästan på det. Vart har du hittat den piffiga lilla detaljen?

Ha en skön kväll!

Kram Annah

#43 - - Ana:

Wow...den var ju hur cool som helst:-)

#44 - - Helena-hem ljuva hem:

Vilken cool lampa!! (Gillar)!

#45 - - Helena-hem ljuva hem:

Jag har lagt till din blogg under mina favvo-bloggar. Hoppas att det är okej! Kram Helena

#46 - - Annika:

Jättefint! Jag gillar! ;)

#47 - - Vicke:

Vad häftigt och jag blev då "lurad" såg inte förrän på den andra bilden att det var "fusk". Tufft!

#48 - - Frida:

Jättefin! Blev verkligen lurad tills jag scrollade ner.

#49 - - Linda P:

Hehehe, rackars snygg du!! Jag har ett inlägg på G där man ser ett helt gäng med sådana :)

#50 - - Jessica:

vad cool :)

#51 - - Helena på room and serve:

Snyggt!

#52 - - Mallan:

Tack! Härligt att vara hemma igen =)

Va cool den var, verkligen min stil...

När jag var på världens bästa varuhus ihelgen (IKEA) så hörde jag en man sa till sin fru: "kan inte förstå hur lampor kan se ut hur som hellst, ibland är det ju bara ett snöre m en glödlampa"

Jag gick & flinade för mig själv =)

Ha det gott & Kram.

#53 - - Sandra:

Riktigt cool..

#54 - - Anna:

Åh så fin. Man får sånt ha begär... Var har du köpt den?

#55 - - Marita:

Ååå va coolish lampa!

Älskar din blogg för övrigt;)

#56 - - K:

Såå läckert, jag hoppade till och var tvungen ta mig en närmare titt.

#57 - - Evelina:

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)