Nyheter från ikea

Hittade lite snygga nyheter på ikea. Fastnade speciellt för brickbordet som jag tycker var jätteläckert.

TROLLSTA Brickbord
Trollsta brickbord 599:-

IKEA STOCKHOLM Sidobord
Ikea Stockholm sidobord 899:-

BEATA ORKIDE Påslakan 1 örngott
Beata orkide bäddset 299:-

BOHOLMEN Diskbalja
Boholmen diskbalja 99:-

BERNHARD Stol
bernhard stol 895:-

MJÄLLBY Doftljus i kruka med lock
Doftljus 49:-

Bilder: ikea

#1 - - Anna - frk Oliv:

Jag var faktiskt och lyfte på brickbordet för någon vecka sedan. Det kändes stabilt med alla benen.

#2 - - Anna:

Åh, det är vill-ha-faktor på det där brickbordet!!



Kram igen!

#3 - - Livet i byn:

Vilka fina nyheter, hade inte sett en enda av dem faktiskt. Håller med brickbordet var både snyggt och lite annorlunda.



~Livet i byn

#4 - - Josefin:

oj har dom fått in nyheter igen! :) skoj

brickbordet var väldigt annorlunda för att vara IKEA, det var riktigt tufft tycker jag :)

kram

#5 - - Martina:

Brickbordet såg snajsigt ut och bäddsetet mysigt, köper nya alldeles för sällan...

#6 - - Mari:

Vill oxå ha ett brickbord men vet inte vad för något, gillar Village fler därtill.

Önska kostar ju inget! Hittade ett på Netto fast i lite mer Indisk stil för en liten peng men inte min stil.



Det plockar på på IKEA hela tiden......bäst att hålla kollen.



Kram!

#7 - - Emma:

Oj vad mycket snygga nyheter!=) Liknande brickbord har jag stående i källaren som jag fick av mormor som hon haft länge länge, kanske dags att ta fram det snart=) Ha det bra, kram emmsan

#8 - - JOhanna:

Jag behöver ljus... Ge mig ljus:) Har ni tips på snygga billiga lampor i Newport stil???

#9 - - Sofie:

Brickbordet var väldigt fint :) Fräcka ben på det! Bäddsetet var också himla fint! Kram!

#10 - - fru Sätterlund:

Brickbordet är ju helfränt :) Det kändes inte som Ikea på nåt vis... De har faktiskt en hel del fint på Ikea. Ett sådant sidobord skulle vi ha haft - av nåt slag.

Kram Therese

#11 - - Mrs. b:

Har sett brickbordet på webben, men inte klämt på den "live" ännu. Får komma ihåg det nästa Ikea-besök.

#12 - - Marie:

Brickbordet var riktigt fin!! IKEA, me like!



kram

#13 - - Jenny:

Riktigt snygga saker!

#14 - - Tina på Peppar och Vanilj:

Vilka snygga grejer du visar... Jag gillade Stockholm sidobord och diskbaljan mest...(inte för att jag vill diska för hand precis;-)



Ha det gott!/Tina

#15 - - Malin:

Brickbordet var riktigt läckert! Fast baljan var inte så dum den heller:) Kram

#16 - - Hanna:

Brickbordet var häftigt. Blev sugen på "diskbaljan" men tänkte ha den till sonens lksaker på övervåningen...:-)

#17 - - Lilla jag:

Ser många fina nyheter hos alla bloggare. Kanske dags att åka på utflykt...

#18 - - Jennica med vit inredning:

Fina nyheter! Ibland kan dem, o ibland inte :)



Sv; ja håll utkik så kommer det bilder inom ett par dar! :)



kram

#19 - - T H E R R E fotoblogg:

Oj vilken snygg diskbalja! :) En sån skulle man ha i stugan :)

#20 - - Lisa:

Mkt fint!!

Så söt lampan är i förra inlägget!! Billig också!!

#21 - - Kristina- Novemberbröllop:

Å där hade du hittat många fina saker:)

Ha en bra dag! Kram

#22 - - Pysselprinsessan:

Svar: Hi hi! Ja det var ganska lätt att se vilken liten park det är för umebor!



Fina IKEA grejor! Brickbordet var ju superläckert! :)



Kramar

#23 - - Iris:

Ja det där brickbordet var ju jättefint!

#24 - - MO:

Snygga saker, har inte sett dem innan...har inte varit inne o kollat på deras hemsida på länge...o inte varit där heller....butter...

Snart fredag, skönt o hoppas helgen får lika fint väder som vi haft nu ett par dagar helt underbart ju, kramar

#25 - - Minigrisen:

Brickbordet var riktigt tufft! Tyckte doftljuset var himla snyggt det med.

#26 - - Malin Inspiration & design:

Hej!



Jag la det där brickbordet i min Ikeamapp, gillar det mycket. Urcoolt! Diskbaljan funderar jag på att köpa. :) Kram

#27 - - Helena-hem ljuva hem:

Snygga grejer! Brickbordet hade jag missat helt.

#28 - - MissStorm:

Brickbordet ser nästan lite elakt ut tycker jag. Men det är väl kanske för att det får mig att tänka på taggtråd... Då tycker jag bättre om diskbaljan. Kunde nog vara snygg med blommor i. Smidig att flytta runt med de där handtagen isf.



Trevlig kväll!

Kram

MissStorm

#29 - - Johanna.B:

Oj vilka härliga nyheter. Hade inte gissat att det va IKEA om du hade frågat. :)



Kram

/Johanna

#30 - - Ellas Inspiration:

Men det brickbordet var ju helt underbart!



Synd att jag inte har lite plats över...



Kram Karin

#31 - - Susihus:

Tittar in och önskar dig en härlig helg i det fina vädret. Ska se om jag kan få till en streck kodstavla kanske... KRAM

#32 - - Astronauten:



Rösta på mig och vinn en snygg och hipp mobiltelefon!

http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore supergulligt!

#33 - - Martina:

Verkligen fina saker, jag blev lite sugen på sängkläderna och vill ha ett blommigt! Trevlig helg

#34 - - FIlibabba:

åh! jag saknar IKEA.. ligger alldelles för långt från umeå!

#35 - - Sandra:

Å ja vilket läckert brickbord, vill ha! Kram