Nytt vardagsrumsbord

Har äntligen hittat ett nytt bord till vardagsrummet. Runt, vitt & till det superbra priset 75:-
Är supernöjd med det:-)

Tillägg: Många av er undrar vart jag köpt bordet. Hittade det på en returmarknad i Vännäsby. Ni som bor omkring Umeå vet säkert vart det är:-)


Bild:privat
#1 - - Malin:

75 kr!!???? Jag tyckte jag gjorde värsta fyndet som köpte ett för 500 kr i somras.... Mitt är dessutom inte ens hälften så coolt som ditt.

#2 - - Heléne:

Oj oj oj de kan man kalla fynd!!! Å snyggt är det!

#3 - - Jo:

Oj, det var ju ett grymt fynd! Verkligen jättesnyggt! :) Jag är riktigt avis!

#4 - - Dessi:

75 kr? var hittade du det?!

#5 - - Anna - frk Oliv:

Det var billigt! Och snyggt.

#6 - - Rebecka:

Hur hittar man ett sånt fint bord för 75 kr ? =)

Passade in jätte bra!

Kram Rebecka

#7 - - Number Nine on Melon Lane:

Jisses vilket fynd! Blev jättefint på plats.

#8 - - Mari:

Här snackar vi fynd!! Blocket eller vart har du hittat detta snygga bord för det ynka priset, bli ju nyfiken......

#9 - - Johanna.B:

Vilket fynd. Och passade bra gjorde det ju verkligen! Som pricken över i!



Hoppas du haft en bra helg!



Kram

/Johanna

#10 - - XONX:

Trevligt :P

#11 - - Johanna:

Där kan man snacka fynd. RRR Reduce recycle reuse

#12 - - Iris:

Men jösses.. det var ju superbilligt.. var hittade du det?



det ser ju definitivt ut att ha kostat mer

#13 - - Jessica:

Det blev ju kanon!! O vilket fynd!!! Jättekul ju..

KRAAAM

#14 - - Jenny:

75kronor :-O Hur lyckas men med sånt - berätta!! :-) Kul när man hittar det man vill ha å fint var det! Snart flyttar vårt soffbord också in hos oss! Kram Jenny

#15 - - Malin Inspiration & design:

75 kronor?!?! WOW!! Billigt OCH Snyggt! Kul för dig. :)

Kram

#16 - - Carola:

Ååå billigt och bra och dessutim snyggt:)

#17 - - Annika:

Jättefint! Till hörnsoffor passar det bäst med runda bord, tycker jag. Och vilket pris! Nästan gratis! ;)

#18 - - Snusans Inredningsblogg:

Vilket fynd!!

Testade förresten chokladmoussen igår när vi hade middagsgäster. Mycket uppskattat. :)

Kram!

#19 - - Minigrisen:

Jisses vilket fynd!! Och himla snyggt var det oxå!

#20 - - Mrs. b:

Nä, nu blir jag riktigt avis! Runt, vitt, & snyggt - precis vad jag också är ute efter! För att inte tala om fyndpris, vilken bonus!

Grattis till ett otroligt bra fynd!

#21 - - Proforma:

Det var ett riktigt fynd! Det är ju jättesnyggt! Soffan är också jättefin!

#22 - - Ulli:

75:- helt ok för ett soffbord. Passar perfekt till soffan. Gillar lyktorna som hänger i hörnet. Var har du köpt dem?



Kram Ulli

#23 - - Lotta:

wow vilket kap! ser ju precis nytt ut, var det inte rispigt alls??!! Jättesnyggt iaf!!

#24 - - Sus i Hus:

Vilket fynd!!!! Härligt ha en fortsatt skön söndag. KRAM

#25 - - anette:

Det var verkligen snyggt, ser inte alls ut som 75:-. Och soffan är väldigt snygg också.

#26 - - Mirka:

75 kr???? Åh jisses, vilket fint för ett underbart pris! Passar ju utmärkt hos er!

#27 - - Hallakulle bygger bo:

75 kronor! Är det möjligt???

#28 - - Joanna:

Förstår att du är nöjd, kalas fint var det verkligen. Priset var ju även det en stor bonus, galet billigt!

#29 - - Lisa:

Neeeej, det där var ju BARA FÖR SNYGGT!! och vilket pris!!

#30 - - Malla:

Wow, vilket fynd!!!

Skulle vilja hitta en byrå till badrummet. Måste börja springa på fler loppisar helt enkelt!

#31 - - m:

det var ett bra fynd, visst är det kul att hitta fina saker till bra pris!

#32 - - Lilla jag:

Nä nu blev jag alldeles avis ;) Vilket fynd!

#33 - - Anonym:

Jättesnyggt bord du hittat och till vilket pris sen!

Kul att du hittat till min blogg (välkommen tillbaka) och lycka till med cheesecaken! (-:

Kram Helena

PS! Jättefin blogg du har!

#34 - - Malin:

Det var ju superläckert! Och vilket fynd! Kram

#35 - - Helena-hem ljuva hem:

Hej! Det var jag som skrev kommentaren ovan! (-:

#36 - - maria:

Oj vad SNYGGT och vad BILLIGT.



Gillar verkligen dina tygtavlor i köket. Ska försöka pilla ihop sådana själv;-)



Kram Maria

#37 - - dahlarna:

Hej! Vad FINT ni har det i ert vardagsrum!

Jag har en utmaning till dig på min blogg! :-)

Hoppas att din söndag har varit mysig! KRAMISAR!

#38 - - Malin:

Blev lite nyfiken vart i Vännäsby den ligger? Något namn på den? :) Riktigt fint bord passade ju perfekt med ditt andra möblemang :)

#39 - - Monkan:

Om inte mönsterpassningen var med flit så blir jag ju ännu mer impad :-)



Vilket fint bord ni fick tag på, och rackarns vad billigt då! Mitt letande fortsätter...

#40 - - MissStorm:

Oj, nej vad snyggt!!! Hur läckert som helst! Så fina ben! Och bara 75:-! Förstår att du är nöjd...



Kram

MissStorm



#41 - - Pysselprinsessan:

Jäsiken vilket fynd! Supersnyggt!



Å jäsiken, hur kan jag missat en returmarknad i Vännäsby! :O Får spana efter den nästa gång jag far åt det hållet! :)





Kramar

#42 - - Marie:

Oj, vilket fynd! Superfint bord!!

#43 - - Marie:

Hej igen!

Måste bara tillägga att du har en jättefin blogg! Hit måste jag tillbaka :)

#44 - - Anna H:

Det var ett riktigt grymt fynd! Är så avis! Satt i går kväll och pratade om att vi skulle behöva ett nytt rumsbord. Kanske måste vi ta oss en tur till Vännesby....

Kram Annah

#45 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Vilket fynd!! Bordet var jättesnyggt och passade perfekt in hos er! Kram

#46 - - SARA:

Bordet passade ju jättebra ihop med resten :) Skitsnyggt och superbra pris! :)

#47 - - MO:

Neeeej, så avis jag blir...vilket kanonfint bord till det priset...det är verkligen bara att gratulera...(varför finns inte såna ställen här???), ja i alla fall passade det jättebra in därhemma hos dig, kramar

#48 - - Kristina- Novemberbröllop:

Oj 75:-, det kan man kalla fynd:) Och snyggt var det oxå:)

Ha en bra dag! Kram

#49 - - maria:

Hej igen, du har något att hämta hos mig;-)

#50 - - Sandra/Vit design:

Vilket underbart fynd! Bordet var verkligen superfint. Kram Sandra

#51 - - Emma:

75:-?? Skojjar du=) Det var ju jättesnyggt och vilket pris, kan ju inte bli bättre!!!Ha det bra, kram emmsan

#52 - - Fröken Fräken:

Wow, coolt! Det är alltså inte bara jag som precis blivit med nytt soffbord! Visst är det svårt att hitta ett som känns rätt?!

#53 - - tina:

Vilket fynd...supersnyggt!!!



Kram/tina

#54 - - Liw:

ohhh tjusigt!! =)

#55 - - Designtjejen:

Gud så bra!!!!!!!!!!

#56 - - Sandra:

Herregud vilket fynd. Riktigt snyggt. Kram

#57 - - Jennica:

oj, väcker ha-begär här! varför gör aldrig jag sånna fynd :O kram

#58 - - Martina:

Men oj oj vilket fynd, det slår ju när jag fyndade ett vitt ps skåp på ikea för under hundralappen! Snyggt var det ju också =)

Det var extra roligt att kika in till dig, har haft ett litet uppehåll och här finns ju en massa att läsa =) Ha en bra kväll

#59 - - Astronauten:

Hej! Jag undrar om du skulle kunna vara snäll och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/2/-1/votes/5185986



Det vore jättesnällt och jag skulle bli skitglad! :)



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :D