Utmärkelser

Har fått 2 utmärkelser. Alltid kul och jag blir så glad:-)

Denna har jag fått av trevliga Johanna som har  bloggen södralycke. En jättebra blogg med mycket pyssel och inspiration.

blog_award

Den andra har jag fått av Maria med bloggen lundins husbygge. Också det en jättehärlig blogg & tjej med ett jättefint & inspirerande hem.



tack så mycket tjejer, det värmer verkligen:-)
Dom här utmärkelserna ger jag till alla fina bloggar därute som jag besöker.
#1 - - Anna:

Grattis till utmärkelserna! Jag har lämnat en utmaning till dig på min blogg. Anta den gärna om du har tid och lust ;-)



Kram Anna

#2 - - Lilla jag:

Grattis! Du förtjänar dem verkligen :)

#3 - - Dessi:

grattis! det är underbart med semester :) vi har lite runt jul också hoppas jag, och en vecka i mars! :) kram!

#4 - - Eleonor Lilja:

Tack Jenny, kul att du tittade förbi!

#5 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Grattis! Du är verkligen värd dem! Och nu har du fått en till av mig också, kolla inne på min blogg. =) http://inredning.webblogg.se/2008/september/utmarkelse.html

Kram!

#6 - - Emma:

Hejsan. Jag måste bara få fråga vart du hittar alla bokstaver och siffror??

#7 - - Minigrisen:

Grattis till utmärkelserna! Va söta muffinsaskarna var - de skulle med lätthet kunna få flytta in här med;)

#8 - - MO:

Grattis, grattis till de två utmärkelserna.....en bra dag med andra ord...Hoppas allt är bra med dig, här blir det bättre o bättre dag för dag,kramar

#9 - - Ljuvligt Hemma:

Grattis till utmärkelserna!

#10 - - Johanna.B:

Vilka fina utmärkelser! Grattis får man väl säga :)



Kram

/Johanna