Dom växer

Är slut,trött & less just nu så jag ligger mest i sängen med en bok.
 Kommer att fortsätta med att blogga men kanske inte vara lika flitig på att kommentera hos er andra. Ska svara på era frågor så fort jag kan men det kan hända att jag glömmer någon men då är det inte med flit:-) Är det något du verkligen vill ha svar på så skicka ett mail istället då det är lättare att inte missa.

Var på tillväxtultraljud igår & allt såg bra ut.
Lillfisen väger nu ca 1800 g & storfisen låg på ca 2600 g.
Det lutar åt att det blir snitt eftersom ettan (lillfisen) ligger i säte.

Nu är nog nästan allt klart inför deras ankomst. Bb-väskan är  i princip färdigpackad, babyskydden kommer till veckan och vagnen hämtas nästa vecka.

Och snart är det dags att börja fylla i dessa:

Bild:privat

#1 - - HUSnrNIO:

Så gott att allt är bra med de små, och dig så klart även om det är jobbigt den sista tiden. Så fina bäcker du hittat. Älskar Max:) Ta hand om dig.

#2 - - Anonym:

Jag önskar dig/er lycka till med de små´s ankomst. Läser din blogg ofta!! :) Så fina tips och ideér.

#3 - - Sara W:

Åhh så spännande att läsa om hur det går med graviditeten. Förstår helt att du måste känna dig trött och sliten nu, jag minns ju hur det var själv, men då var det ju bara 1 bebbe i magen, kan ju tänka mig att det är dubbelt med trötthet och krämpor med 2 bebbar i magen :))

Hoppas att allt kommer att gå finfint för dig nu framöver, det börjar verkligen närma sig dagen D !!

Hinner vi ses innan dess må tro ?? Måste ju få se dig IRL med stormagen :) Många kramar / Sara W

#4 - - InneoUte-Malin:

Så otroligt spännande! Blogga bara precis det du vill. Det känns rätt oviktigt i jämförelse med de små i magen. :-)

#5 - - Sis Liisa:

Åh jag ryser ba om kroppen! Så underbart att ni kommer få 2 små knattar.

Så sjukt nära nu. Väntar bara på att någon ska ringa mig snart.

Tusan kramar / Fisan

#6 - - Susihus:

Lycka till med de små!

Kram på dig

#7 - - Proforma:

Lika bra att vara förberedd med allt, det är bra planering i tid! Klart tiden går långsamt när du inte kan göra så mycket men passa på att vila ändå, det blir desto mer att göra sedan :)

Kram

#8 - - Jenny:

Va gosigt, snart har ni bebisarna hos er! förstår dock att det nåste vara tungt nu. Min dotter satt oxå i säte så jag är snittad - det går det med :-) Kram och ännu en lyckönskning till er lilla familj! Kram Jenny

#9 - - Anna Söderberg:

Förstår att det är tungt för dig nu!!

Har ni pratat om datum för snitt? Eller det kanske du vill behålla för dig själv!?



Du verkar ha läget under kontroll så dte måste kännas tryggt!



Mås så gott och vila mycket!



KRAM