Gör dina egna popartbilder

Satt och surfade runt lite på nätet igår och hittade en sida där man kunde göra sina egna popartbilder.
En kul sida som jag ska spara för att sen göra på barnen när dom har kommit. Finns många bra och rätt billiga fotosidor som man sen kan använda sig av om man vill ha bilderna i större format.






Bilder: MIna egna med hjälp av bighugelabs

Kul tidsfördriv och om du kikar in på deras första sida hittar du fler roliga saker som du kan göra med dina bilder: Bighugelags.com

#1 - - Villa Norrdalen:

vad spännande med en tvillinggraviditet! Hoppas allting går bra! Vet ni vad det är för kön på knoddarna? Vi är själva i v.28, med ett barn i magen och bara det är tungt, så jag förstår hur du har det med två :) Himla mysigt ändå! All lycka!

kram jannica

#2 - - Annas inspiration:

tack för tipset!



hoppas du får en fin start på veckan.

kramar Anna

#3 - - Inspirera Mera:

Tack för tipset, där ska jag kika in.

Kram Sandra

#4 - - Jennie:

fräckt :)

#5 - - Nettan:

Tack för tipset !

Hoppas du & bebbarna mår bra =)



Kram Nettan

#6 - - dagenskreativa:

Tack för kommentaren:)



Har använt mig av detta till min egna fotocanvas:)

Kram Anna

#7 - - Carin:

Tack älskade du, vilket tips har lekt hela kvällen. jag är såå tacksam för att du delar med dig, love U!!! ;) kanske överdriver men jag e helt salig i sånt här...TACK!! ;)