Höst

Vad fort det gick att gå från sommar till höst. Inte för att jag klagar men ändå:-)

Gick ut i trädgården och hämtade in lite av de sista blommande blommorna och satte i min favoritvas från sia.

Bilder:privat

Önskar er en fortsatt trevlig helg!!

#1 - - caroline:

Ja sommaren gick helt klart alldeles för fort.

#2 - - Julia:

Oj vilka underbar fina blommor du hade i trädgården :)

#3 - - Anna Söderberg:

Här lever sommaren kvar. Visst att det inte är högsommarvärme men solen skiner och vi går i kjol :).



Vilken tuff vas du har!



Ha en forsatt bra kväll!!



KRAM

#4 - - Monkan:

Jag har likadan vas och den är verkligen en favorit för mig också. Men jag fegar lite… och har bara torkade blommor i, för den är ju inte helt lätt att göra ren.



Vad härligt att ha en trädgård att gå och plocka lite fina blommor i :-)

#5 - - Therese:

Fräscht! Jag älskar vita blommor!!

#6 - - Anna:

Vilken underbar vas med jättefina blommor! Kram Anna

#7 - - Karin/Rosa maränger:

Vad fint. Fina vaser!



Ja man får ta vara på de sista sommarblommorna.



#8 - - Linruz:

Ja nu börjar hösten verklige sätta sina spår här.

Stor skillnad nu när vi kom hem från värmen igår.

Kram Lina

#9 - - Lisa:

Snygg vas!!

Ja, nu kommer hösten men jag tycker det också kan vara ganska mysigt. Man får tända värmeljus, alla bra serier börjar om på tv:n så man kan krypa upp i soffan med en filt och se, man slipper rensa ogräs i rabatten och dessutom fyller jag år!! Man kan alltid hitta positiva saker om m an vill ;)



Hälsn. Lisa

#10 - - Proforma:

Ja, usch för höst redan nu även om hösten kan vara mysig!

Visst är dom fina dom vaserna! Jag har en likadan fast den långsmala!

Kram Irene

#11 - - InneoUte-Malin:

Härligt med handplockade blommor. Vilken smart vas - där man inte behöver ha så mycket blommor för att det ska bli tjusigt. :-)

#12 - - Carin:

vilken underbar vas, går den fortf att få tag i???

kraam

#13 - - fru Sätterlund:

Åh, en sån där vas vill jag också ha!! Har letat länge men inte hittat...



Så snygg!

Självklart håller jag tummarna för dig i Pappelina tävlingen :)



Hoppas allt är bra med dej och magen!

Kram Therese



#14 - - Therese - Lurans blogg:

Vilken underbar vas - jag är stor SIA fantast men denna har jag helt missat! Kram

#15 - - Therése:

Denna underbara vas från sia har jag ju helt missat, den måste jag hålla utkik efter!

Kram Therése