Ikeakatalogen igen.

Efter att ha kollat igenom årets katalog måste jag säga att jag varit med om bättre år.
Hittade dock några nyheter som jag föll för och en av dom speciellt mycket.

Nämligen denna lampa.
Lite väl dyr men jag måste bara ha en...så snygg!!


Bild:ikea 699:-

#1 - - Anonym:

ÅÅh jag måste sluta läsa din blogg ett tag nu! Du har redan visat för mkt med bilden på hur katalogen ser ut :( det är sååå många som inte fått katalogen ännu!

#2 - - Proforma - Irene:

Den är snygg, hela den serien!



Kram Irene

#3 - - Inspirera Mera:

Håller med, den var riktigt fin!

Kram Sandra

#4 - - Linruz:

Mmmm den gillade jag, hat tyvärr inte fått katalogen ännu.

kram Lina

#5 - - Julia:

Bor i Australien för tillfället, så jag är lite avis för att ni får katalogen nu. Har ingen aning om när vi får den. :-)

#6 - - Emma:

Finns säkert mycket fint, väntar på att min ska dimpa ner i brevlådan:) Ha det bra, kramar emmsan

#7 - - Be Inspired -Inreding och design:

Håller med, jag var inte så värst imponerad! Den lampan är ett riktigt kap, klart du ska köpa den!

Kraaam sofie

#8 - - Therése:

Ja, den är verkligen jättefin!

Kram Therése

#9 - - Therese:

Ja den är ljuvligt snygg!!!

mår du bra?

Kram

#10 - - Angelica:

Har taklampan i köket. Den var dyr, men verkligen pricken över i:et!