Pluring

Det var även några som frågade om pluringen som disktrasan sitter fast i.
Kan säga att det är ett av de bästa köp jag nånsin gjort. Den har självhäftade tejp på baksidan som man sätter fast den med och min sitter som berget. Man kan både ha torra & fuktiga trasor i den utan problem.

Jag köpte min i en lokal lampaffär & den kostade ca 40:-.
För mer information och återförsäljare så finns det här: pluringdesign


Bild:privat

#1 - - Mirka:

En sån liten finurlig sak har jag också. Kanonbra för man slipper ju alla blabbiga trasor på bänken:)

#2 - - InneoUte-Malin:

Ser smart ut. Vi har dessvärre fönster över diskbänken - så det ser kanske inte så snyggt ut. :-)

#3 - - Rebecka:

Smart liten grej, disktrasorna blev jätteläckra!

Kram Rebecka

#4 - - Camilla(s nya hem):

En sån har jag letat efter men aldrig sett! Fungerar de bra när disktrasan är blöt också eller är det lite meck med att få fast den då?

#5 - - caroline:

smart och fräscht.

#6 - - jenny:

camilla: Det funkar jättebra att sätta dit den när den är blöt, inga problem:-) Det är nästan svårare att få dit den om den är torr.

#7 - - Anna Söderberg:

Bra sätt att bli av med disktrasan!

Annars köpte jag en disktrasa med hål i, idag. Pluto design.

Man kan såklart göra egna hål i sina vanliga disktrasor också men inte liiika kul som att köpa färdiga :)

Etersom det är hål i kan man lätt hänga upp dom på en krok bredvid diskborsten :)



Kramis

#8 - - Dessi:

Dom är superbra! Hade en i förra lgh, men har inte gjort om i köket här än, men när det väl är gjort så :)

#9 - - Linruz:

Gillar Pluringen skarpt...finns en här hemma.

Vet en kompis som dessutom har den till handdukshängare oxå.

Kram Lina

#10 - - Liza:

Yes! Den är kanon, har en i lägenheten och en i stugan och de funkar hur bra som helst!:D

#11 - - Therese - Lurans blogg:

Idag tänkte jag tipsa om dina fina gjutna stövlar, jag tänkte även låna bild av dig om det går bra - jag skriver NATURLIGTVIS att det är din bild och länkar gör jag självklart. Hör av dig om detta inte är ok! Kram

#12 - - Angelica E:

Oj första gången som jag tittar in hos dig och blev glatt överraskad! Vilken himelsk pysselblogg :D Och du väntar tvillingar - vad härligt!!! Jag har tvillingtjejer, lite mer än 2 år och det är underbart roligt!



Hoppas att du får en strålande fint torsdag!



Kramar



Angelica

#13 - - Yenny:

Så fräsigt, älskar pluringar. Ska följa din blogg nu både för att inspireras av inredning och så vill jag följa din bebismage! Spännande med tvillingar ( oh my god!!) :)

#14 - - Inspirera Mera:

Jag har hört så mycket bra om dem. Blir riktigt sugen på att skaffa en likandan.

Ha en trevlig helg, kram Sandra

#15 - - emelie:

´vart finns dessa fina tavlor att köpa?