Egengjord svävande bokhylla

Den här har ni säkert sett på några webbshoppar. En svävande bokhylla för t.ex. böckerna.
Just denna finns hos bluebox och kostar 359:- för 2 st.


Bild:bluebox

Hittade 2 såna här väggfästen nere i källaren som jag fyndat för halva priset för något år sen men som aldrig kommit till användning. Fick en idé om att man kanske kunde göra sig egen svävande bokhylla av dom. Finns hos miasonline för 80:-


Bild:miasonline

Det enda vi (sambon) behövde göra var att ta bort den lilla kanten så att den blev rak sen var det klart:-)

Och här är resultatet, är helnöjd.

Bild:privat
#1 - - Elin:

Vad bra det blev! =)

#2 - - Carina - inspirera:

Vilken fin blogg du har! Smart att göra själv...det blev ju väldans bra.

Tittar gärna in igen!

Kramen.

#3 - - Anna:

en perfekt pockethylla ju :)

#4 - - Mrs. b:

Det såg ju perfekt ut att göra själv, bra idé!

#5 - - Ida:

Cool ide! Jätte bra ju!

#6 - - Linruz:

Vad fiffig du är. Snygt som attans.

kram kram

#7 - - Dessi:

Snyggt! O billigt!

#8 - - dagenskreativa:

Blev ju jättebra:)



Kram Anna

#9 - - Martina:

Snyggt, gillar svävande böcker...

#10 - - Annas inspiration:

Ser läckert ut :-)



hoppas du mår bra.

kramar

#11 - - Therése:

Va bra det är när man själv kommer med ideérna,

och att man sen har en sambo som gör jobbet!

(Likadant här hemma) ;-)

Kram Therése

#12 - - Malin:

Åhh sådana vägghållare säljer ju jag i min webbutik. kanske blir att ta hem o testa imorrn. Tack för tipset:) Kram kram

#13 - - Fanny:

Du det blev ju kanonbra!!

Och jag måste även passa på att berömma dig för de fiffiga svamp-gardinerna som blev så söta! Ha det så bra. Kram Fanny

#14 - - Cissan:

Ja, de är lite roliga de där skålarna =)

Din hylla du tipsar om är fräck. Var nära att köpa såna för ett tag sen, men tyckte de kostade mycket, så ditt tips passar min plånbok mycket bättre! Tack! :)

#15 - - Tina på Peppar och Vanilj:

Du/Ni ska ju inte säga något om att vara duktiga... :D Så snygg och fiffig variant av dessa coola hyllor ni fått till!



K R A M // t i n a

#16 - - Monkan:

Trevlig boksmak ser jag, rätt lik min egen :-) Vad tyckte du om Kallentoft? Jag har bara läst Midvinterblod än så länge men tvåan ligger och väntar, jag gillar att läsa när det är "fortsättningsserier". Jag ser inga Mari Jungstedt eller Åsa Larsson i traven, bra spänning ju. Läckert med den svävande hyllan, ser ut som en Cult vägghållare, smart :-)



Kul idé att piffa rullgardinen. Jag har funderat på att måla/trycka nåt mönster på min, borde väl gå... och den är så ful så det kan inte gärna bli värre ;-)



Vilken härlig webshop Prylodesign, ja startsidan till att börja med.

#17 - - Mari:

Smart, har sett beskrivning nånstans på hur man gör en sån men kommer inte ihåg vart.

Det var skillnad på pris det:-)



Ha en bra dag!!

#18 - - Therese:

mmmm va snyggt! Synd att jag inte läser..... verkligen snygg!!

#19 - - Jennie:

fan va coolt :)

#20 - - Fröken Fräken:

Fiffigt! Och till ett mycket bättre pris.. ska man nu inte ens se hyllan så får den ju gärna vara lite billigare ;-)

#21 - - Martina:

Va snyggt det blev!

#22 - - Carin:

Vill oxå ha en svävande hylla, kanske finns sånna där på Clas Ohlsson???

#23 - - InneoUte-Malin:

Bra jobbat! Snyggt! :-) De ser verkligen kul ut de där svävande böckerna.

#24 - - Elisabeth - anyhow.se:

SÅ smart & SÅ snyggt det ni gjort!!!

#25 - - Anna Söderberg:

Men åååh!

För ett tag sen bad jag min pappa att göra sånna där hyllor till mig men han bangade det.

Nu blev jag ju jättesugen igen juuuu!

Får fixa själv ser jag :)



Kram

#26 - - Proforma - Irene:

Fräckt! Jag har också en typ av svävande bokhylla men den har inte kommit upp på väggen än. Jag vet inte riktigt var jag ska ha den!

Kram

#27 - - Siri:

Blev jättebra ju! Tror kanske jag tjuvlånar din ide´.. :)

#28 - - HUSnrNIO:

Smart och läckert!

#29 - - Inspirera Mera:

Smart tänkt!

Kram Sandra

#30 - - Anonym:

Hej!

Jag säljer snygga kläder till billigt pris på min blogg. Kolla in, du kanske hittat någonting som du länge letat efter, men som tagit slut på butikerna? Kolla in min blogg http://buyitnow.blogg.se (Finns en tröja med en kattikon på) Check that out..



Ha en bra dag!

#31 - - Maria:

Den pocketbokhyllan blev så bra! Själv har jag en gammal sockerlåda som pocketbokhylla, fast det är klart den är ju knappast svävande, men ändock lite annorlunda :)