Tävlingar

Här är några tävlingar där man kan vinna presentkort från fina webbshopar.

I denna webbutik skulle jag få svårt att välja en vinst om jag vann.
Tant ulrika har den i samarbete med helhjärtat

"Jag vill vinna ett presentkort + fraktfritt från Helhjärtat - butiken med saker att älska hos Tant Ulrika"

Lite leksaker till pluttarna vill man ju också ha:-)

  Jag vill vinna ett presentkort värde 200 kr fraktfritt från lajbansson leksaker, billigaste E-butiken med leksaker för barn. Tävla hos Tumadre!

Och självklart lite snygga kläder:-)

Tävla hos
TUMADRE om ett presentkort värde 500:- hos OkiDoki Barnkläder !
Hos Oki-doki barnkläder finner du färgglada barnkläder som man blir glad av och märken som MOLO, Desigual, MeToo, Spöket Laban, Pippi Långstrump, Wheat, Lego samt ekologiska Joha.

#1 - - Anonym:

Jätteskoj att du vill vara med o tävla hos mig =)



LYCKA TILL!