Travel kit

Det gick bra idag. Barnens vikter låg på 1500 & 2200 g. Fortfarande ganska mycket i viktskillnad men inget att oroa sig för så länge de följer sina egna kurvor, vilket de gör.
Innan vi åkte hem gick jag in på apoteket för att köpa den vanliga ransonen med näsdroppar (finns visst något som heter gravidtäppa).

Med i påsen fick även detta travelkit följa med. Fick tipset av Malin som skrev om det och att hon tänkte ta med det i bb-väskan. Tyckte jag var en superbra idé så jag gör likadant:-)





bilder:privat
#1 - - Malin S:

Va kul att jag kunde inspirera dig =) Bra att du köpte nu eftersom de endast är en limited edition. Jag fick användning för mina. Det kändes härligt att ha med produkter med fräscha dofter att piffa till sig med. Ha en mysig kväll ! kramar från mig & Amy till dig & twinsen.

#2 - - Jenny:

Va mysigt att de växer på de små liven :-) Och fint har du gjort i badrummet oxå! Ha en fortsatt bra dag/kväll/morgon eller vilken tid på dygnet det nu är när du läser :-D Kram Jenny

#3 - - Therése:

Jo, det där med nästäppa kommer jag så väl ihåg!

Va smart att ta med ett litet travelkit ;-)

Kram Therése

#4 - - J o h a n n a:

Härligt att höra att de växer så bra! =) Och vilka fina flaskor! Kram

#5 - - Anna Söderberg:

Skönt!! att bebbarna följer sina kurvor!



Det där var ju ett bra tips på småflaskor.

Ska kanske härma dig :)



Kram