V.33 (32+4)

Det går fort måste jag säga. Trots att jag mest är hemma & vilar går dagarna hur fort som helst. Snart är vi 4 i familjen:-)

Tvillingmagen v.33


Måste också visa den fina teckningen min söta lillasyster Emma gjort till mig.
Notera dom 2 som sparkar i magen, den ena mindre än den andra:-)

Bilder:privata

#1 - - Mrs. b:

Fin mage! Och jättegullig teckning!

Hoppas du mår bra - det låter i alla fall som du tar det lugnt&har det gott.

#2 - - Angelica E:

Vilken fin mage! Jag kommer ihåg hur stor och tung jag var i slutet... Det är verkligen stor skillnad på att ha en eller fler i magen!



Hoppas att du får en härlig lördag!



Kramar



Angelica

#3 - - Knaada:

Ja, det där börjar se framtungt ut! Fin mage :) Hur länge förväntas du gå, när det är två?

#4 - - Hanna:

Men så fin teckning!! Hoppas vi syns idag så jag får se magen live:)

#5 - - Proforma:

Hallegoo, vilken härlig mage! Du ligger ungefär 4 veckor före min dotter och hennes mage är mini mot din! Men så har hon bara en bebis.

Härlig teckning! Jodå, de två ser man allt!

Trevlig helg!

Kram Irene

#6 - - Lilla jag:

Å vilken fin teckning :)

#7 - - Carin:

Fina fina magen, fina du!! Hoppas din helg är ovh förblir skönt relaxande och nutbar. Här blir det film o kräftor idag... ;) Kram

#8 - - Gamerguy:

Inte långt kvar nu

ha en trevlig fortsatt lördag

#9 - - Malin Inspiration & design:

Så fin magen är. :) Tänk att ni snart är fyra!! :)

Det ska bli spännande att få se vad det är för filurer som håller hus där inne. :)



KRAM & trevlig kväll på dig!

#10 - - Anette:

Hittat hit tack vare att min syrra tipsade. Fin blogg med mycket inspiration... Lycka till med småkottarna!! Trevlig helg.

#11 - - Jenny:

Du har ju en så superfin mage - graviditet är vackert :-) Önskar dig ALL lycka med era små kommande mirakel och hoppas vi får fortsätta höra mer här på bloggen från dig! Kram Jenny

#12 - - Anna Söderberg:

Wow vilken mage :)

Skönt att du kan vara hemma och ta det lugnt om dagarna!



Söt teckning systeryster gjort :)



Kram

#13 - - Anna:

oj, vilken jättemage och vilken cool teckning :)

#14 - - Mari:

Härlig mage men måste vara skönt när det är över och nu är det inte länge kvar ju....vilken härlig förändring helt plötsligt 4:a i familjen.



Ha en bra dag!!!!

#15 - - Yenny:

Så spännande!!! Och vilken söt teckning..:)

#16 - - Efwa:

Ååh vilken vacker mage. Förstår om det börjar bli tungt nu. Vad spännande det ska bli att följa er nya lilla familj.

Igår köpte jag fogpennor efter att ha läst ditt tips i december. Då behövde jag dem inte men nu har jag flyttat och det gjorde verkligen köket mycket finare med vita fogar. Tack för tipset!!

#17 - - Sis Liisa:

Shit!! Nu är du stor allså...bäst att boka hem resa snart känner jag! Hoppas ni har det bra :)

Kramen.

#18 - - InneoUte-Malin:

Så himla gullig teckning. :-) Snart är de här. Vänta bara och se hur fort tiden går sen. Njut! :-)

#19 - - Lotta:

Fiiiina magen! Ta hand om dig och gör nåt kul ihop med din kille! För det dröjer,....:-) Typ gå på bio, vi gick på bio 3 ggr veckan innan.

#20 - - Malin S:

Vilken charmig och fin teckning =)

Tänk att i din fina mage finns något ännu finare !

Kram kram.

#21 - - Therese - Lurans blogg:

Din mage är verkligen mysig, själv är jag ju bara i v 15 så ännu "känner" man sig inte gravid, annat än till illamåendet :-( Har ni ett planerat datum för snitt, eller ligger de bra så du kan föda? Va rädd om dig och magen! KRAM

#22 - - HUSnrNIO:

Så fin bebismage du har. Underbar teckning!

#23 - - Cin:

Wow, megamage! :) Superfin är den. Tänk att ni snart dubblar medlemarna i er familj! :)

Kramkram

#24 - - Therese:

Åh vilken fin mage du har-måste vara finaste bebisarna där inne!!!! Spännande att det är så nära nu va?!



kRAMIS

#25 - - Jenny:

Vilken fin mage! Å, vilken övveraskning att kika in här och se att du fortfarande bloggar, trodde att du slutat. Kul att du inte gjort det! =)

/Jenny

#26 - - Carin:

Hur går det där hemma? ;)

#27 - - marie-louise:

Hej!



Hittade din sida från familjeliv.. Vilken underbar mage du har... :) När är det du ska ha??

Jag har nämligen tvillingar jag med.. :) Vill du ha nån att byta tankar med så finns jag även om vi inte känner varandra.. :) Jag fick mina tjejerer 6 veckor tidigt.. föddes i juni -08.. det är full fart och roligt..

sköt om dig och ha det så bra..



// Marie-Louise

#28 - - Anonym:

Vad gullig bild. Inte så länge kvar nu ju.

Kram Mia

#29 - - EMMA:

hahaha du har lakt inn din bild som jag gjorde och vad många komertarer kul vet du jag tycker också den är fin hejn då från emma kram på er