Cult design ger bort.

Runt om i landet i några affärer som säljer cult design ger dom bort ketchupflaskor. Jag hämtade ut min igår på Mias Lustgård och de hade fortfarande några kvar. Ett tips till er som bor i och omkring Umeå. Man måste ha med sig en lapp som man skriver ut från cult designs hemsida.

Min används dock inte som ketchupflaska utan som diskmedelsflaska.
Perfekt nu till jul:-)


Bilder:privata

Uppdatering: Här finns kupongen att skriva ut. Tack Lisa!

#1 - - Ea:

Ja, inte så konstigt att de ger bort dom. Vem vill ha ketchup i en sån där flaska? Känns otroligt ohygieniskt och lycka till att träffa varmkorven med den där pumpen...



Du gjorde med andra ord rätt, jag gillar't!

#2 - - Anonym:

Jag håller med Ea till punkt och pricka! Vilken korkad idé och äcklig och opraktisk och.. nä fy

#3 - - Milla:

Ger bort...wow. God Jul Kram Milla

#4 - - Viktkamp:

ketchup? Bläch!! bättre till diskmedel =)

#5 - - Cissi:

Jag vill ha me ha en till diskmedel=) men kan inte hitta på deras hemsida vart man skriver ut lappen?hoppas du kan hjälpa?kram

#6 - - petran:

hej hej jenny! så via malins blogg att du var sugen på x-mas bokstäverna. Jag har en uppsättning på mitt jobb kvar. 349:- du kanske vill åka en liten tur mot övik snart?! svänga in på strömsknallen så hittar du de där =)

#7 - - Lisa:

http://www.cultdesign.se/sv/startpage/Ketchupkampanj/

#8 - - Camilla(s nya hem):

Men oj, tack för tispet!

#9 - - Proforma - Irene:

Jag har hämtat ut en fast jag tycker inte den är särskilt bra. Kanske fungerar den bättre till diskmedel!

Kram

#10 - - Erica:

åh tack för tipset! jag ska ha min med diskmedel i om det finns någon kvar när jag kommer! ha en skön måndag!



kram

#11 - - Jennie:

Tack för tipset!

#12 - - Lissen:

Tack för tipset, klickade snabbt till sidan.

Men tyvärr var inte min stad Sundsvall med.

En annan gång så.....

Hoppas det går bra med tvillingarna.

Ha det så skönt, julen närmar sig med stormsteg!

#13 - - Sockenvägens Söta:

Oj så genersöt av cult - och snygg röd detalj till jul! Kram

#14 - - Åsa I:

Jenny, tack så mycket för tipset! Lyckades få en här i Linköping igår. Den blir super att ha diskmedel eller tvål i nu till jul!

#15 - - Malin S:

Smart idé med diskmedlet! Jag hämtade ut en för några veckor sedan och fyllde entusiatiskt flaskan med ketchup. Men usch va den var dålig till det ändamålet. Sprutig och konstig på något vis. Får nog köra en härmis på dig =)

#16 - - Malin:

Jag använder den precis som du gör.. Den vita tvålpumpen du har, är den också från Cult?