I ♥ memories

Jag har länge tänkt att man skulle ha haft en lämplig bok att skriva ner viktiga & roliga händelser i som man vill minnas. Det är nog lätt att man glömmer bort dom annars.
Vid senaste besöket på lagerhaus så hittade jag den perfekta boken till det. Ljusstaken som så många frågat om i mitt tidigare inlägg kommer också därifrån. 2 st ihopsatta till en som jag fyndande på mellandagsrean förra året.

Bild:privat

#1 - - Anna:

Vad smart att införskaffa en sådan bok! Jag skaffade också en sådan bok när min äldsta flicka börjat prata, för även om man tror att man till exempel ska komma ihåg roliga saker de små sagt så glömmer man det med tiden. Jättefin ljusstake! Kram Anna

#2 - - Annika:

#3 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Vilken smart ide. Först när jag började läsa ditt inlägg, så trodde jag du menade kidzens framsteg. Men vad jag förstod det som, men du vardagliga saker väl?



Kraaaaaaaaaaaaaaaaam!

#4 - - Marina:

Åh, vilken perfekt bok! Sån skulle jag också vilja ha. Har dessvärre mååånga mil till närmsta Lagerhaus så jag missar alltid alla godbitar därifrån...=)

#5 - - Johanna:

Vilken smart ide, man kan hitta mycket kul hos Lagerhaus :)



Ha en fortsatt skön vecka, kram Johanna

#6 - - Linruz:

Vilken mysig ide Jenny.

Kram Lina

#7 - - Jennie:

Var det bara blanka sidor i boken eller där fanns nåt förtryckt? Snygg var den iaf!

#8 - - Lillsnörpa:

Fin bok! Den ska jag hålla utskick efter!

#9 - - Therese:

Jättefin bok!! Älskar det trycket!! Det är jättebra och skriva lite om barnens framsteg och andra små saker i livet...o roligt framförallt!!



Kramis

#10 - - Erica fru och tvåbarnsmamma:

hejsan! Nu är jag här och tassar igen;=)Åh vilken fin bok, men allt du gör är ju supersnyggt, hihi...

hoppas allt är bra med dig/er!

Ville mest önska en trevlig kväll! Och säga att jag bytt bloggadress...den nya är mycket bättre!!! KRAM

/Erica

#11 - - Inspirera Mera:

Åh vilken söt bok!

Kram Sandra

#12 - - Milla:

Vill bara önska er en riktigt God Jul! Kram Milla/ colormythoughts

#13 - - Iris:

Jättesmart idé. Hade velat ha en sån på jobbet, där många av mina förskolebarn precis börjat prata och säger så väldigt roliga saker :)



kram /iris