#1 - - annah:

Alldeles lagom!!!



Älskar fatet på bordet... sneglat på ett sådan riktigt länge nu =)

#2 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Snyggt, snyggt snyggt.... Gillar allt jag ser!



Kraaaaaaaaaaaaaaam!

#3 - - Karin:

Vilken ordning du har! Här är det kuddar, leksaker, kaffekoppar, barnböcker etc på golvet bordet mm.

#4 - - Dessi:

Verkligen jättemysigt och juligt! Inte trodde jag att din jultavla var SÅ stor! Snyggt! Kram Dessi

#5 - - Milla:

Vad mysigt....här hoppas sonen att vi snart ska pynta granen. Här bygger vi upp jullängtan redan från 1:a advent men vi väntar nog lite till..kanske.Kram Milla

#6 - - Malin Inspiration & design:

Kanonsnyggt!! Är så avis på din SUPERDUPERSNYGGA ljusstake, den röda. Den har man glott stort på många gånger. :D



Rött är läckert! Kram



Tack så jättemycket för din röst hos Vi i villa!!

:) Håller med dig om att Ellas blogg är väldigt bra och fin. :)



Din julplansch är kanonfin. Du är duktig du som har tålamod att sitta med sånt där. Dags att öppna wwebshop med sånna snart kanske?? ;)



#7 - - Sara:

Gud va fint du har det hemma! :)

#8 - - Helena:

härliga mosskulor!!

#9 - - Mrs. b:

Så fint! Och den röda ljusstaken var läcker.

#10 - - Lotta:

Fint du har julpiffat! Själv har jag ingen lust/ork att fixa nu...har två julstjärnor & 2 hyacinter. De får räcka. Kanske nån tomte åker fram närmare jul. :-) Allt bra med dig och de små? Kram

#11 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Så juligt o mysigt! Fatet va jättefint och så många vackra kuddar!!!

#12 - - Camilla:

Åh, fastnade för den lilla svarta kudden med vita hus på. Vart har du fått tag i det tyget?

#13 - - Knaada:

Luftigt, skönt och snyggt! Jag blir avundsjuk när jag ser skålen på bordet, Lilleman spelade fotboll med en av mina kulor från adventsstaken igår, vilket förstås slutade med dammsugning av smått glassplitter.



Men så kommer jag på att du har ju faktiskt bara den här julen på dig, så pyssla mera i knähöjd medan du kan, hehe ;)

#14 - - Alexandra:

Du har så fint hos dig.Tack för en inspirerande blogg!har själv öppnat upp en egen blogg och ska försöka mig på denvärlden.

#15 - - Mari:

Precis i min smak, inte för mycket lull-lull.



Blir baske mej sugen på lite nya kuddar nu men snart går ju flytten då det känns lite onödigt tyvärr.



Ha en braer dag!

#16 - - Änglahår:

Allt är i min smak! Jag har tittat på soffan du har. Finns nu i en mörkare grå variant som jag är så sugen på! Idagsläget har vi två småbarn och ororar mig lite för fläckar då vi idag har en avtagbar klädsel. Men den är sååå snygg! Är ni nöjda?



/Änglahår

#17 - - Bodil:

Superfint, verkligen!! Gillar idén med kulor i en skål, skitsnyggt.

#18 - - Anna:

Ett av de mysigaste och snyggaste vardagsrummen jag vet! Du kan verkligen få till den där rätta känslan :-) Ha en fin tisdag! Kram Anna

#19 - - Erica:

jag får nog ta och plocka fram nissarna nu också och lite annat rött. så fint det blev!!!!

#20 - - jenny:

camilla: Kudden fick jag i julklapp för några år sen och kommer från hemtex.



Alla: tack:-)

#21 - - Proforma - Irene:

Så fint du har i ditt vardagsrum! Lagom juligt i mitt tycke, där måste ni trivas!

Kram

#22 - - Li:

Du har stil ;)

#23 - - Dahlarna:

ÅH vad FINT du har det! Alldels lagom smyckat! Gillar verkligen jättemycket. Vad är det för tyg/kuddfodral som är svart med hus & träd i soffan? Kanonfint tyg! BAMSEKRAM!

#24 - - Johanna:

Åhh så mysigt du har det, verkligen jättefina detaljer. Kuddarna ser så himla vintriga och juliga ut på ett mycket modernt vis. Me like KRAM

#25 - - -Jenny-:

Hej,



Vilken mysig blogg du har och vad fint ni har det hemma!



Hur gör du dina tapet/tygtavlor? För visst är den med björkarna en tapet? Tyg eller tapet är ju inte så svårt att köpa men vad har du som bakgrund eller vad man ska säga? En vanlig träbit? Hur hänger du upp tavlan? Blev ursugen på att tillverka någon/några egna!



-Jenny-