#1 - - lill Emma:

Hej!! va söt dom är när dom ligger där alla tre ESTER,OSKAR och MAJA!! dom är ju så söt.Nu var det länge sen jag träffa Ester och Oskar vill träffa dom NUUUU!! Men jag får ju se dom på bloggen hihi!!



PUSS OCH KRAM

// EMMA<3

#2 - - HUSnrNIO:

Underbar bild! Ha en trevlig andra adventshelg.

#3 - - Zandra:

Så söt bild! Får mig att tänka på att jag har en bild på mig och min bästa kompis från när vi var små och delade på en vagn :D

#4 - - Bokmalen:

Å, så mysigt dom ser ut att ha det!! ;)

Kramen, Maria

#5 - - Hildur - fixaodona:

Det där såg ju supermysigt ut! Trevlig helg!

#6 - - Annika:

Härligt!!!

#7 - - Anna:

ummm så mysigt dom ser ut att ha :)

#8 - - Milla:

Åh så goa. Älskar alla härliga tips och ideer i din blogg..Blir så inspirerad! Kram Milla:D

#9 - - Elin - Ett hus till oss:

Åh så MYSIGT det ser ut! Så söta de är :)



Vilka jättefina posters du gör!

Sv: Tack vad glad jag blir :)



Jag önskar dig en fin kväll!

#10 - - camilla:

Åh så mysigt! :)

#11 - - madde:

#12 - - madde:

Men åååå jag smäller av vad söta de är!!!



KRAM

#13 - - Jenny:

Herrejösses hur mysigt såg inte det där ut då!! Gud så gulligt :-D Kram Jenny

#14 - - Marita:

Åh så mysigt, där har dom det varmt o gott. Otroligt söta:)

#15 - - Jennie:

Men gud en sån söt bild!!!

#16 - - Therese:

Oh dear lord så söta kusiner!!!

#17 - - caroline:

lite trångt kanske men de ser ju nöjda ut ändå :)