Ljushus

Jag skrev om dom redan i januari & är fortfarande lika förtjust. Hittade dom för ett tag sen hos designista & fick återigen ett habegär efter dom.

Bild: Designista
Vill man inte betala 220:- för ett hus så kan man göra som pyssliga Malin & be hennes duktiga man att såga till några i trä.
Supersnygga!!

Bild: Malin

#1 - - milla-andante:

Fina!!

Ha en fin dag också!

#2 - - Milla:

Blir det att investera i dem nu? Fast jag gillar allt som går att fixa om man är händig...billigt, roligt och alldeles eget.Ha det bra, Kram Milla

#3 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Jättesöta! Malin o hennes gubbe är superduktiga o händiga...



Kraaaaaaaaaaaaaaaam!

#4 - - Therese:

Men verkligen snygga!!!!

#5 - - Malin Inspiration & design:

Hej hej!

Det är bara roligt att du ville visa upp husljusen. :) Tack för dina fina ord. :) Tur man har en duktig sambo. Önskar bara att han utövade sina kunskaper ännu mer. ;))



Att du inte ber din pappa göra ett par hus? :) Han var väl snickare va?? Eller var det Morfar? Hm.. :)



Hoppas ni har det bra. :)



Nu ska jag ta mig en kopp te, har precis varit ute i kylan. Nu är det VINTER. :) Det ser så tjusigt ut ute. Nu kanske man äntligen får lite jul & vinterkänsla? :)



Kramiiis

#6 - - Sockenvägens Söta:

Ja de är verkligen snygga, ska nog be mannen såga till ett par ,-) Kram till dig å sötisarna, de var så fina i tidningen förresten! Kram

#7 - - pysseliten:

Dom är verkligen jätte fina men 220 f´ör ett Dyrt ;( Men det var porslin såg jag :) Jag har fått 12 sågade :) Så har lite olika bokstäver på dom :)