Biltema

Jag tror minsann att jag nästa gång måste följa med sambon på biltema. De har en del snygga & prisvärda produkter.


Bricka: 19.90
Lampa 79.90
Radio 89.90
Sopbehållare 129
Badrumsmatta 59.90
Taklampa 89.90
Förvaringsburk 49.90
Brödrost 119

#1 - - Iris:

Oj den där taklampan och brödrosten var ju jättefina, hade varit jättebra här hemma. Priset var ju kalasbra också!



kram /iris

#2 - - Fröken Fräken:

Hade inte Biltema stängt nu, hade jag dragit dit på direkten! Vill ha matta och lampa nu!!!

#3 - - Liza:

Gör ett försökt till! Har försökt kommentera hela kvällen.. hoppas det lyckas nu!

Hoppas att maken är frisk på lördag... då blir det ett besök på Biltema! Han borde inte vara nödbedd!!:D

KRAAAAAAAAAAM!

Liza

#4 - - Annah:

Wow! Det hade jag ingen aning om! Tack för tipset!

Kram Annah

#5 - - Vera med flera:

Wow vad mycket fint! Kanske ska passa på å följa med nästa gång sambon åker dit :)

#6 - - fru Sätterlund:

jag måste nog också kila in på Biltema ;) Radion ser jättefin ut:)

Kram Therese

#7 - - Mirka:

Ja biltema är lite underskattat. Det är egentligen en guldgruva för prylgalningar. Tack för tipsen, brödrosten kommer nog att hamna högt på inköpslistan nu.

#8 - - PiM:

jag brukar kalla det för "hem-tema"



har juh en massa saker där förutom bil ...

#9 - - T H E R R E fotoblogg:

Ja, de har mkt fint! Radion där blev ju jag sugen på nu ;)

#10 - - Malin Inspiration & design:

Grattis till utmräkelser och grattis på födelsedagen!!! :) Hoppas du får en fin dag med fina presenter. :)



Håller med dig om Biltema, dem har ett och annat guldkorn. :)



Kram på din dag!! :)

#11 - - daniel:

jag har faktiskt den papperskorgen i badrummet och jag gillar den skarpt! tycker den är ruggigt fin och man kan verkligen inte gissa att den kommer från Biltema av alla ställen. matchas fint med en kromad toapappershållare :)

#12 - - HUSnrNIO:

Jag vill ha radion!

#13 - - Anna Söderberg:

Tjena.

Ja Biltema överraskar verkligen med massa snygga och prisvärda saker till hemmet!!

Jag brukar kika in där ibland!



Grattis i efterskott!



KRAM

#14 - - Malin:

Bra tips :) Har alltid velat ha en papperskorg på marken, måste bara komma ihåg detta till våren/sommaren då vi åker ner :) Men dessa "man" butiker kan man faktiskt hitta fina fynd, som tex Clas Ohlson ;)