Mera nyheter från Ikea

Jisse vad mycket snygga nyheter de fått in på Ikea. Måste planera in en tripp dit snart...eller vad säger du syrran?:-)

LUSY BLOM Kudde
Kudde 39:-
IKEA PS KVARNSTEN Bord
Bord kvarnsten 1695:-
IKEA PS STOCK Vas
vas stock 249:-

IKEA PS SÅGA Stol
stol såga 590:-

FORMAT Arbetslampa
lampa format 229:-

ENVIS Tårtspade och tårtkniv
Tårtspade & tårtkniv 39:-
Bilder:ikea

#1 - - Bokmalen:

Jag skulle oxå vilja åka till Ikea. Jag undrar vad du tycker om Haparanda jämfört med Sundsvall??? Har inte varit till Happis å gillar att "Fabriksbutiken" finns i Sundsavll, finns den i Haparanda oxå??

Kramen, Maria

#2 - - Proforma:

Det var längesedan jag var på Ikea och då har jag bara drygt en kvart med bil! Det får nog bli en trip framöver.

Kram

#3 - - Jenny S:

Svar till Bokmalen



Tycker att Haparanda är snäppet bättre än Sundsvall och ja, Fabriksbutiken finns där också.

#4 - - Joanna:

Ja nu har de minsann fått in lite snyggt, bordet gillar jag. Tårtbesticken har vi införskaffat, gillar dem massor.

Ha en toppen dag!

Kram

#5 - - MAMMA:

Du Min Kära Dotter ,Jag vill nog följa med er då , hade vart roligt att fara på ikea. kram mamma

#6 - - KREATIVA DESAJNA - NY INSPIRATIONSBLOGG !:

DEN DÄR VASEN MÅÅÅSTE JAG BARA HA, TACK FÖR TIPSET !!

KIKA GÄRNA IN TILL MEJ IDAG FÖR LITE KLOKA CITAT

KRAM DESAJNA!

#7 - - Anonym:

#8 - - anna:

Grattis i efterskott! Vilka fina presenter du fått!



Älskar kuddarna du gör :)



Men gud vilka fina grejer de har på biltema, inte direkt det första stället man tänker på när man letar inredningsdetaljer hihi



Kram

#9 - - Mari:

Japp! Det är mycket snyggt på intågande, fast PS serien finns väl inte i alla varuhusen ännu har jag fattade det som. Får ta en sväng i morgon kanske....



Ha en bra dag!!

#10 - - Malin:

Jättefina saker. Stolen Såga och bordet Kvarnsten var mina favoriter. De är oslagbara på att göra fina grejer till vettiga priser. :-)

#11 - - Malin:

Jag har också hittat mycket där som jag vill ha :) Synd bara att det är så långt.

#12 - - syrran mia:

haha japp boka in mig! Det var ju bara 4 år(!) sedan jag var på IKEA sist så nu måste vi planera in en sväng! Kramar!

#13 - - Lisa:

ja ikea är UNDERBART :) hihi..

#14 - - Iris:

Ja de har verkligen fått in mycket fint på sistone, finns massor som jag vill ha :)



kram /iris

#15 - - Kikan:

Åh, jag äslakr IKEA. Och alltid är det så många saker som man inte visste att man behövde som man får med sig hem :)Kram Kikan

#16 - - Fredrik / Vit design:

Det verkar som att det blir en tripp till IKEA snart igen :) Fina grejer! I och med att vi är på köksbords-jakt och vi söker ett vitt bord kan det hända att vi åker för att kolla även detta :)



Du förresten, du har blivit utmanad på min blogg!

http://rakalinjer.blogg.se/2009/february/utmanad.html



Kram Frida

#17 - - Jill:

Ja du. En tripp till Ikea kanske man skulle ta. Var visserligen där förra veckan, men vad gör det... Den stolen var verkligen snygg!



Hoppas du får en fin onsdag!

#18 - - Lilla jag:

Du har en award att hämta hos mig!

#19 - - Jenny:

Ojdå, nästa besök till IKEA kanske blir dyrt!

#20 - - Anonym:

Varför är man alltid sugen på en tripp till IKEA...jag behöver åka dit och köpa malmsängbord som ska ställas inder lilltjejens säng:-S Låter konstigt men kommer nog bli bra! Kramis

#21 - - Anna:

Nybliven prenumerant på din blogg :)



Ps serien har en hel del fina grejer....den släpptes i Älmhult och stockholm 1 februari...resten av landet får vänta till 1 april.

Själv har jag bla införskaffat mig 3 snygga maskroslampor :)

#22 - - Fröken Fräken:

O ja, gärna en tripp till Ikea, fast helst skulle jag ju vilja att PS-kollektionen hade kommit in. Men kan man vänta till i april? Det verkar ju nästan plågsamt!!



Jag har letat i evigheter innan jag hittade dessa betongbokstäver så man får verkligen inte ha dåligt tålamod...

#23 - - Laura:

De börjar bli riktigt grymma IKEA! Tårtspaden köpte vi.. bara för att den var så fin! :)

Gillar bordet och kudden också iof!

Grattis till tävlingen på Spira! Jättefint bidrag du hade! Kul med vinst!

Hoppas du får en kanon Alla Hjärtans Dag imorn!

#24 - - LivinglikeIngvar:

Schyssta grejer. Finns kanske att hitta på www.iloveikea.se

#25 - - LivinglikeIngvar:

Måste slå ett slag för Parts of Sweden också. De har ju grymma insatser så man kan pimpa Ikeas standard möbler.

#26 - - Sofia:

ikea är typ bäst i världen