#1 - - Proforma:

Samma här också! Myspys...

Kram

#2 - - Linda P:

Kul att du behöll lampan görn! Visst matchar den kuddarna.



MYYYYYS & KRAM FRÅN MIG!

#3 - - KREATIVA DESAJNA - NY INSPIRATIONSBLOGG !:

VILKET FINT HEM DU HAR O MYSIG BLOGG, JAG KOMMER TILLBAKA, TACK FÖR ATT DU HAR KIKAT IN TILL MEJ O VÄLKOMMEN ÅTER

KRAM DESAJNA !!!!!!!!!!!

#4 - - Johanna:

Det är det här också ikväll :)



Ha en fortsatt skön helg, Kram!

#5 - - Dahlarna:

Vilka fina bilder! Du har blivit utmanad på min blogg! KRAMAR!

#6 - - fru Sätterlund:

Trevlig helg!

Kram Therese

#7 - - Fanny:

Hejsan!

Känner såväl igen lampan på sista bilden, men kan inte komma på vad den heter eller var man hittar den.. Vad fint du har det förresten!



Ha det så bra! Kram /Fanny

#8 - - Lilla jag:

Ser mysigt ut!

Trevlig helg :)

#9 - - Mari:

Så mysigt du har det med alla tända ljus.



Ha en bra söndag!! Kram!

#10 - - Malin:

De vårfräscha gröna detaljerna piggar upp !! =)

#11 - - Johanna:

Det där var riktigt fina bilder och jag blir avis på att de är från ditt hem. Åh vad jag vill bygga hus...så jag kan få det exakt som jag vill.

#12 - - Rebecka:

Vilka fina bilder, du har så fint hemma. Jag gillar verkligen den där ljusstaken!

Såg den i sommras vet jag,men jag var för snål =) den är jätte läcker!

Kram Rebecka

#13 - - Dessi:

mm, så mysigt och fint ni har det! tavellisterna är riktigt läckra!

#14 - - Ana:

Ååå vilka härliga bilder jag möts av en sån här grå och trist söndag! Tack för det! Ha en bra dag...Kramis

#15 - - Emma:

Ni har det så mysigt så mysigt=) Ha det bra, kram emmsan

#16 - - Liza:

Ser så mysigt ut! Kommer att bli många mys-lördagar framöver!

KRAAAAAAAAAAM!

Liza

#17 - - Mirka:

Du är utmanad!

#18 - - Lisa:

Låter som en mysig lörda! schysst att du behåller lampan grön! Gillar dina tavlor som hänger där vid den :D kramkram

#19 - - T H E R R E fotoblogg:

Så härliga bilder du bjöd på!

#20 - - Johanna:

Vilka fina bilder! :)

Ha det bra!

//Johanna

#21 - - Frida:

Åh, vad fint ni har det hemma :)

#22 - - AKP:

MEN!! Där finns ju "skålen" jag letat HUR länge som helst!! Skålen du har gröna äpplen i, vart har du köpt den ?

#23 - - AKP:

Tack snälla!

Är det ok om jag lånar bilden och länkar?

#24 - - AKP:

Lite kul att skålen jag letat HUR länge som helst heter "Hälsingland"

Jag bor i Hälsingland ;)

#25 - - Evelina & Henrik:

Snygga saker. Gillar verkligen det lilla huset och ljusstaken gjord av rör. Häftigt!

#26 - - Anonym:

Hejsan vad fint du har det.Undrar vart du köpt tvålpumparna som är på bild med värme ljuset. mvh Nina

#27 - - Marika:

Grattis måste jag säga först om tvillingarna:)Va roligt:)



Ville oxå säga att va häftig ljushållare på ena bilden.

Är det nått ni själva har gjort av rör??