Utmärkelser & veckan blogg

Har fått några utmärkelser som jag alltid blir lika glad över:-)

Denna har jag fått av mammafärg



Med den följde också en utmaning. Man ska lista 5 saker man inte klarar sig utan. Förutom då det självklara som familj & vänner så är det:
1. Bilen
2. sommaren
3.snus(tragiskt men sant)
4.Tidningar & böcker
5. godis

Den här gav dahlarna mig:



och den här fick jag av södralycke

Nobelpriset[1]

Och sist men inte minst så blev jag veckans favoritblogg hos Johanna v.2.
Vilken ära:-)

Tack så mycket tjejer!!

Väljer att inte skicka vidare för jag har sett att många fått dom redan. Vill istället passa på att tacka för alla fina kommentarer & besök.
#1 - - Laura:

Ååå.. såfina!

Tycker du är värd varenda en!!!

Du har en jättefin blogg, med så mycket fina tips, och jättebra smak för inredning!

#2 - - Liza:

GRATTIS till utmärkelserna! Det är du verkligen värd!

KRAAAAAAAAAM!

Liza

#3 - - Proforma:

Grattis! Din blogg är full av inspiration så du är verkligen värd dom!

Kram

#4 - - Helena på R&S:

Stort grattis!

#5 - - Helena:

Grattis till utmärkelserna!



Din blog är inspirerande och du bjuder på så många härliga tips.



Kommer snart igen/Helena



#6 - - liisa:

GRATTIS GRATTIS GRATTIS SYSTER!!!

Har ingen telefon och jag vet du är inte inne på msn så ofta så jag tänkte bloggen är nog ett säkert kort att gratta dig på ;) Så grattis! Och hoppas du får en super duper bra dag!



Måste ju bara säga att om du går in på blogg.se så kan man se 2 bilder som du har gjort! Lite coolt då man såg det....ba "men vänta nu den där tavlan känner jag igen" ;) hehe...



men som sagt...ha en super bra dag så höres vi :)

BAMSE KRAM! // Fisan

#7 - - Dahlarna:

GRATTIS till alla utmärkelser! Du är så värd dem alla! Hoppas att du får en bra dag! KRAMISAR!