Vinst

Katarina som har den fina webbshopen smyckalycka hade en tävling för ett tag sen där man skulle skicka in bilder på sin spirainredning. Jag var en av dom som vann ett presentkort på 300:- *glad*

Detta bidrag var det jag vann med. En inramad spirahandduk i mönstret skärva.


Bild:privat

Katarina har mycket fint så att välja vad jag ville ha var inte det lättaste. Bestämde mig ändå för en svart skärbräda "puls". Gillar mönstret jättemycket.

Skärbräda Puls Svart
Bild: smyckalycka
#1 - - Ellas Inspiration:

Gud så roligt, Spira har så mycket underbar textil! Grattis!



Kram Karin

#2 - - Livet i byn:

Grattis till vinsten, vad jättekul!!



Bussigt om du kan hålla utkik om du råkar ramla över en sådan lykta.



~Livet i byn

#3 - - Malin:

Jättefint med den inramade handduken. Det finns verkligen så mycket man kan hänga upp på väggarna som inte behöver kosta skjortan. :-)

#4 - - MO:

Det gjorde du rätt i, den är jättesnygg. Ja jag kommer ju ihåg den där inramade spirahandduken, det är jättesnyggt så jag förstår att du vann, ett stort GRATTIS till den fina vinsten....

Kallt är det inte här, ligger runt nollan så vi får se hur länge snön ligger kvar, kramar

#5 - - Mrs. b:

Grattis till fina vinsten!

Och handduken blev jättefin inramad!

#6 - - fru Sätterlund:

Grattis vännen! Vilken tur du har och vilken fin vinst! Puls är snyggt :)

Kram

#7 - - Proforma:

Nej men vad roligt! Grattis! Förstår att du vann för tavlan är jättefin!

Kram

#8 - - Annah:

Grattis till vinsten! Jättefin! Skärbrädan är även den kanon. Har en lika men grön/vit.

Kram Annah

#9 - - Bokmalen:

Grattis!! Vilket fint pris du valt! Jag har precis "fått upp ögonen" för spira. Sist av alla verkar det som!?? Får se om det blir nåt framöver???

Tack för ditt utförliga svar!! :)

Kramen, Maria

#10 - - MissStorm:

Vad roligt, grattis! Skärbrädan måste ju passa in perfekt hemma hos dig. Ser verkligen ut att vara din stil.



Kram

MissStorm

#11 - - Anonym:

Grattis!!! Gillar pulsmönstret jättemcyket. Hade faktiskt med det i ett kollage jag gjorde i kväll. :)





Må så gott! Kramen

#12 - - Malin Inspiration&design:

Det var jag som skrev nyss. Dumma blogg.se.... :S

#13 - - M:

Grattis till vinsten! Spira har ju så mkt snyggt!!

Ha det bra i snön! Kram M

#14 - - m:

Grattis till vinsten! Spira har såå mkt snyggt!

Ha det så bra i snön! Kram m

#15 - - Liza:

GRATTIS TILL VINSTEN!

Gillar Spira!!

KRAAAAAAAAM!

Liza

#16 - - Maria - rum o kök:

Hej!

Vilken trevlig blogg du har! Här kan man få mycket inspiration!!



Grattis till vinsten förresten!



Kram

maria

#17 - - MAMMA:

GRATTIS Gumman, jag är såååå stolt över dej ,Roligt att du vann, fint pris du tog skärbrädan var jätte fin mmmmmmmmm. KRAM MAMMA

#18 - - Dahlarna:

GRATTIS till vinsten! Vad kul! Hoppas att du får en skön torsdag! KRAMAR!

#19 - - Milla:

Grattis!!

Jag förstår att du vann...

Kram

#20 - - Skönt Hemma:

Stort grattis!

#21 - - syrran mia:

ja grattis, vad kul! Var ju asfin skärbrädan som du valde...tröttnar du på den så vet du att den skulle passa i mitt kök också;-) kram

#22 - - Olivia med bloggen Fialotta Larsson:

Grattis till vinsten:)

Nu blir jag nog lite avis.. ;P

#23 - - Anonym:

Grattis, grattis! Jättekul idé att rama in en handduk, du är så himla kreativ! Det är alltid lika kul att kika in här, du bjuder på så mycket inspirerande!

#24 - - It's a house:

Grattis, grattis! Jättekul idé att rama in en handduk, du är så himla kreativ! Det är alltid lika kul att kika in här, du bjuder på så mycket inspirerande!

#25 - - Fyra i huset:

Grattis!! Va kul. Jag gillar spiras tryck.



Jag har länkat till dig ifrån oss. Hoppas att det är okej med dig? annars så får du säga till.



/nina

#26 - - KREATIVA DESAJNA !:

DU HAR EN UTMANING PÅ MIN BLOGG !!!!!!!!!!!!!

#27 - - Mari:

GRATTIS!! Du gjorde även ett bra val!!



Kram!