Grönt är skönt

eller inte. Hittade denna lampa på återvinningen och har inte bestämt mig för om den ska få fortsätta att vara grön eller om jag ska spraya den vit. Tror den skulle bli snygg vit men samtidigt tycker jag att det kan vara läckert med en liten färgklick i vårt annars rätt färglösa vardagsrum.

Får fundera lite på det:-) Nästa uppdrag blir att hitta en lämplig lampskärm. Tror ett lampskelett skulle vara läckert..


Bild:privat



#1 - - Jenny:

Hej!



Har tittat runt på din blogg en del. Så mycket snyggt att man blir helt sjuk (och gissningsvis fattig;)) Jag lägger upp en länk på min blogg, så att jag hittar tillbaka. Ha det bra.

#2 - - Maria:

Jag tycker att du ska behålla färgen. Det var en skön grön färg och en härlig färgklick...men så gillar jag färg också ;-)



Tack annars för en bra blogg!

#3 - - Malin Inspiration & design:

Den ska vara gröööön!!! :D Och med en stor glödlampa eller ett skelett på. :) Du kan ju alltid måla om den vid senare tillfälle om du tröttnar. Lite färgklickar skadar aldrig. Det är något jag känner för här hemma just nu. :) Det piggar upp och blir en läcker konstrast till det i övrigt svartvita. :)





Kram

#4 - - Lotta:

Kan inte mer än instämma med tidigare "kommenterare". Den är helskön grön!



Kramar

#5 - - Susanne:

Men vilken läcker lampa, skitsnygg! Behåll den grön, tycker det passar in jättebra i det vita hörnet.



Ha en bra dag :)



Ps. Nu har jag köpt transferpapper ;) Ds.

#6 - - Fröken Fräken:

Helt klart ska den fortsätta att vara grön! Börja med det, och OM du skulle tröttna så kan du ju spraya den vit. jag tycker att det nog vore snyggt med en vit trumformad lampskärm till, eller så en stor glödlampa helt enkelt! Grattis till fyndet!

#7 - - Melinda:

Ooooh, behåll färgen!!

#8 - - Bokmalen:

Håller helt med föregående, behåll den grön!!! Den dan du blir less så kan du ju måla om den... Riktigt läcker är den!!!

Kramen, Maria

#9 - - Joanna:

Ha den GRÖN, så himla coolt. Som du säger så är det aldrig fel med färgklickar. Jag är på jakt efter färgklickar men röda sådana. Här är det mest grått, vitt och svart nu.

Kram

#10 - - Linda P:

GRÖN GRÖN GRÖN GRÖN!!!

#11 - - Livet i byn:

Fräsigt, svårt med färgen. Ska bli spännande att se hur du gör.



~Livet i byn

#12 - - anna:

Håller med de andra, behåll den fina gröna färgen! :) Ska bli kul o se hur den blir med skärm sen...

Kram

#13 - - Jill:

Så läcker den är! Förstår svårigheten i att bestämma sig för färg. Den skulle nog bli snygg i vitt. Men den är väldans cool i grönt också!

#14 - - Mirka:

Behålla färgen!! Den var riktigt ball med den där "böjen" nertill!



Om du nu lockas att måla den vit så tycker jag att du ska ha en färg på lampskelettet i alla fall..

#15 - - Kikan:

Vad läcker den var!!! Berhåll den grön ett tag och se hur du känner, alltis roligt att bryta av med lite färg. Kram Kikan

#16 - - Anna:

Hur läcker som helst!! Jag tycker också att det vore fräckt om du låter den behålla sin gröna färg ;-) Vilket fynd! Kram Anna

#17 - - Johanna.B:

Jag håller nog med om att den ska vara grön! Lite cool form på den, gillar!



Kram

/Johanna

#18 - - Malin:

Jag hade behållt den grön!

#19 - - Proforma:

Jag skulle nog behålla den gröna färgen tills vidare! Den går ju alltid att måla om när du tröttnat!

Kram

#20 - - Lisa:

Men åh så häftig lampa! Jadu, jag är som dig i valet och kvalet. Gillar inte alltför starka färger men sen samtidigt är det "skoj" med lite färgklickar, speciellt till våren ju! Behåll den grön och ha en vit lampskärm. God kompromiss! :P Kramkram

#21 - - Dahlarna:

Du har något på min blogg... Hoppas att du får en fortsatt bra vecka! KRAMAR!

#22 - - Annah:

Jag tycker som de flesta att du ska behålla den grön! Den var ju bara sååå läcker och skulle du ledsna med tiden så är det ju bara att spraya den då! Så njut av det gröna nu!

Kram Annah

#23 - - Jo:

Schysst lampfot! Jag hade nog behållit den grön, jag med! :) bra fynd!

#24 - - Kristina- Fru Inredning:

Helt klart grön:)

Ha en bra dag! Kram Kristina

#25 - - Mari:

Behåll den grön och "känn in". En stor glödlampa kan bli riktigt snyggt, skelett gillar jag inte, men smaken är ju som ..... delad tack o lov.

Kul när man hittar saker på återvinning som man verkligen gillar.....



Ha en superbra dag och kram!

#26 - - Milla S:

Vilket fynd! Väldigt snygg i grönt!

#27 - - Ingela:

Läcker form!

#28 - - Martina:

Jag har ju sprayat min bumling grön, så behåll! Sen kan du ju alltid spraya när du tröttnat!

#29 - - MissStorm:

Härligt med den gröna! Jag har också en grön lampfot som väntar på att jag ska hitta en passande skärm. Om jag inte fegar ur och sprayar den vit först... :)



Kram

MissStorm

#30 - - Malin Inspiration & design:

Tjenis! Har hittat den ultimata kudden för oss. :D

Kika inom min blogg! :)



Kram

#31 - - Inspirera mera:

Vilken härlig grön färg!

Kram Sandra

#32 - - Bea:

Jag ser att du också tycker om saker med bokstäver och små hus. Jag tycker mycket om din inredning just därför. "Bollkudden" blev jag lite kär i och sedan tycker jag ABSOLUT att du ska behålla lampan som den är...och då är jag ändå en som målar ALLT vitt annars, men den gör sig verkligen bra i den kulören mot det övriga i inredningen på din bild.

#33 - - syrran mia:

hej sis! shit vilket fynd, såg riktigt läcker ut ju! Tycker nog som många andra här att du ska ha den grön ett tag och sen färga den vit...Tack för senast!:-) kram!