#1 - - Bokmalen:

Förstår det! Go for it!!!

#2 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Riktigt fint, så jag förstår att du blev sugen! Ha en bra dag! Kram

#3 - - Malin Inspiration & design:

Visst är Petrans lampa snygg? :) Blir med lite sugen på att försöka göra en. Men jag tror det får bero. Har ju så många andra saker på G. :)



#4 - - Lena:

Fräckt! :)

#5 - - Monkan:

Åh nej, varför skulle jag kika in här ;-) jag hade inte tanke på att Cult kunde ha en vårkatalog på gång, och det… precis när "min" Cultaffär just öppnat efter långledigt. Det här kan ju bli lite jobbigt :-)



Cool lampa, jag tvivlar inte det minsta på att du kan göra en själv! Och vad många nya fina kuddar du gjort, jag ska snart göra ett par och då ska jag nog testa den där fina beskrivningen som du lagt ut tidigare :-)

#6 - - Sofie:

Åh, snyggt! En del är så kreativa och händiga :) Önskar jag var det med, hihi. Kram, Sofie

#7 - - Kristina- Fru Inredning:

Förstår det, jättesnygg:) Tänk om man vore så kreativ:)

Kram Kristina

#8 - - Maria:

Ja, det var fint. Inspirerande!

#9 - - Sus i Hus:

Jättefin, ser ju inte så svår ut att göra själv. Du som är så fixig fixar nog det enkelt=)

Kram på dig

#10 - - fru Sätterlund:

Håller med Sus i Hus. Du som är så pysslig skulle lätt kunna fixa en egen sån :)

Kram Therese

#11 - - Ida:

Wow vad snyggt, jättelik den som du visade innan ju, undra om det är svårt, för en sådan hade jag oxå velat ha =)