Tack Helena & Sandra.

Har fått några elaka kommentarer här på bloggen. Det har varit kommentarer om att jag inte ska skryta så mycket med mitt pyssel som jag gör. Har inte lagt så mycket energi på det utan tagit bort dom och glatt mig åt alla andra fina kommentarer istället. Men ibland undrar man ju vad vitsen med de elaka kommentarerna är.....gillar du inte det du ser så klicka dig bara vidare!!

Som tur är så är de fina kommentarerna fler och så finns de dom som gärna visar upp andras pyssel, projekt & renoveringar på sina bloggar.

Helena & Sandra är 2 av dom:-) Båda har visat upp några av mina alster inne hos dom & det är verkligen jättekul och glädjande.


Tack så mycket Helena & Sandra:-)


Bild: euroflorist
#1 - - Mrs. b:

Bra att du inte tar åt dig! Det måste vara ena sorgliga stackare som inte har nåt bättre för sig än att förpesta andras tillvaro.

Vi andra tittar mer än gärna på dina fina pysselalster!!!

#2 - - Susanne:

Fortsätt med ditt pyssel och knåp, jag tycker det är jättekul att se och läsa om det!



Tänkte faktiskt fråga hur du har gjort din kudde med bokstavstryck på? Du får gärna maila mig när du har tid :)



Tack för en väldigt bra blogg!



Mvh

Susanne



#3 - - J o h a n n a - Inredning och pyssel:

Försöka att strunta i de elaka kommentarerna, de är säkert bara avundsjuka. Vi är massor som gillar ditt pyssel och vill se det, så fortsätt som tidigare!! Du är duktig på det du gör! KRAMAR!

#4 - - Anna:

Bry inte dig om dem. dem är bara avundsjuka för att dem inte kan själva. Skryt hur mycket du vill. Älskar din blogg. Hälsningar Anna

#5 - - Molli:

Fortsätt att "skryt" du!!! Vi är många fler som gillar det och som inte blir hotade av kreativa människor...Dom elaka kommentarerna kommer från människor som är avundsjuka på din kreativitet.



När man retar sig på någon annan är det oftast för att den har något man vill ha eller också samma negativa sida som en själv. Och i det här fallet så är det helt klart en sida dom önskar dom hade.



Du är fantastisk på att inspirera och dela med dig av din kreativitet...så fortsätt med det.



Stora varma uppmuntrande kramar



#6 - - Jenny:

Jag har precis börjat läsa din blogg, och tycker verkligen om att läsa om pysslet! Det är jättekul med inspiration, och så kan man själv få nya idéer!

#7 - - Livet i byn:

Du får försöka tänka så att du glädjer så många andra och jobba för dom människorna istället. Däremot förstår jag ändå att du tar illa vid dig.



Kram,

Livet i byn

#8 - - Snusans Inredningsblogg:

Suck! Man undrar vad dom där människorna har för liv. De som alltid måste lägga elaka kommentarer och hacka på andra. Läs någon annan blogg vetja, det är lätt som en plätt att klicka sig vidare.

Fortsätt att visa ditt pyssel! Vi är många som tycker det är skitkul att se. ;)

#9 - - Elin:

Men suck! Så många sorgliga människor det finns, som inte har annat för sig än att klaga och hacka ner på andra... Lägg Er energi på annat, och var inte här inne på denna underbara blogg och gnäll! Grr!

Fortsätt blogga i samma anda! Jag älskar dina kreativa inlägg. Tyvärr är jag dålig på att kommentera, läser mest och klickar sedan vidare, men när det blir en massa skit, då måste jag bara få göra min stämma hörd! Din blogg är jättemysig!!

KRAM till Dig

#10 - - Tjohalia:

Åh vad less jag blir på avundsjuka och bittra människor som dessutom alltid är anonyma, eftersom de vet att de handlar på fel sätt. Jag är så glad att du inte tar åt dig. Massa kramar!

#11 - - Monkan:

Sjukt. Hur orkar man? Är det inte bättre att lägga energi på att skriva kommentarer i de bloggar man faktiskt gillar? Hos mig är du i alla fall på VIP-listan, om man visste vilka knäppskallarna var så skulle jag nog ha en Svart lista också...



Fortsätt som tidigare, I love it! Och nu har jag FULL koll på Wordle :-)

#12 - - badankan:

vaa? alltså jag fattar inte folk. det måste varit som folk skrivit att dom är avundsjuka, hederlig svensk avundsjuka bara för att dom inte har tid, lust, ork etc för att göra något roligt och fint. Du gör så häftiga saker.. Din blogg är en av de jag läser nästan varje dag.. Så pyssla på!

#13 - - Linda P:

Äsch så fånigt! Varför bryr man sig... Då behöver man ju inte läsa bloggen. Personligen gillar jag ditt pyssel, du är kreativ och har goda idéer! Det tänkte jag visa upp i ett inlägg om det är ok att jag lånar ett foto. Har redan gjort inlägget (tom innan jag läste detta :)), men det kommer nog i veckan :) KRAM!

#14 - - Anna:

Du gör helt rätt i att inte ta åt dig gumman. Jag förstår inte heller varför man väljer att skriva elaka kommentarer... var finns det sunda förnuftet?!



En STOR KRAM till dig från mig som uppskattar alla dina inspirerande inlägg!

#15 - - Ana:

Klart man blir ledsen...men du, vi är sååå många fler som gillar det du gör:-) Kramis

#16 - - Ana:

Klart man blir ledsen...men du, vi är sååå många fler som gillar det du gör:-) Kramis

#17 - - Lorei:

Trist med uttråkade stackare som måste sänka andra. Men håhåjaja, vi har alla fått dom. Bara att radera ur blogg och minne. Vi andra är ju kvar. ;)



Pyssel och inspiration är ju kul!

#18 - - Helena:

Puckon finns det tyvärr gott om överallt, men det är bara att skaka av sig och gå vidare! :-)

#19 - - Pernilla:

Hej! Har oxå fått en del dumma kommentarer hos mig angående att jag gillar så mycket vit inredning. Riktigt grova ord och påhopp har det varit! Har försökt att ignorera det, men det är ändå inte så lätt! Jag är sån som retar upp mig och blir förbannad! Men tur är att det finns ip-adresser så man kan luska ut vem det är. I mitt fall var det en och samma person som skrev hela tiden



Jag gillar din blogg jättemycket!

Fortsätt i samma anda och ta inte åt dig!



KRAM Pernilla

#20 - - Carina. Johansson:

Vad ledsen man blir Min fina Jenny, du som är såååå duktig och om dom bara kände dej skulle dom veta att du är då inte nån som skryter om de du gör,, men bra att du inte tar åt dej, stå på dej gumman, jag kollar dej varje dag , du är så duktig. KRAM MAMMA

#21 - - Pysselprinsessan:

Men vad tråkigt med sådana kommentarer! Försök strunta i dem å ta åt dig av allt beröm istället! You rock girl! ;)

Kramar

#22 - - Kikan:

Strunta i dumma kommentarer!!! Jag förstår inte hur folk orkar att ta sig tid till att skriva om man ändå bara skall klaga. Men, men...det brukar röra sig om folk som enbart är avundsjuka och inte så driftiga och påhittiga som du. Gläds åt de snälla så känns det bättre! De andra är bara energitjuvar som inte vet bättre. Kram Kikan

#23 - - Sofia:

Det är rätt! Plocka bort de bittra kommentarerna bara! Det är väl antagligen den svenska avundsjukan som är i farten ;)

#24 - - Melinda:

Skojaru?! Jag hittade hit genom Helena och har fastnat totalt för din blogg, gud så bra den är! Speciellt pysslet! Helt klart en ny favorit, lägger till dig som prenumeration i min rss-läsare :D

#25 - - Susihus:

Fortsätt du med dina härliga inspirerande bilder och texter på pyssel och inspiration. Vilka konstiga människor det finns som orkar lägga tid på att gnälla. Strunt i dem!!!

Ha en god fortsättning på det nya året. KRAM

#26 - - Johanna:

Det är så trist och meningslöst när folk håller på så. Jag säger som du, att om det inte passar är det ju bara att surfa vidare! Vill passa på att tacka dig för all härlig inspiration och alla fina ideer du delar med dig av!

Många kramar!

#27 - - Mallan:

WHAT? Är det sant? Måste ju vara ren & skär avundsjuka! Du har så mysig blogg & det är alltid kul att kika in =) Grejjen är att jag aldrig läser vad andra skriver för kommentarer för jag skriver alltid vad jag känner & jag skulle ALDRIG klanka ner på nån annan med en taskig kommentar. Sen är jag tyvärr dålig på att läsa vad andra skriver för kommentarer på min blogg... Nåt som är skrattretande det är ju att många är inne hos mig bara för att kolla & aldrig skriva nåt! You go girl =) Kram fr mig.

#28 - - Ulli:

Ta absolut inte åt dig. De kan inte veta vad de "pratar" om. De är bara avundsjuka. Dina idéer är ju hur bra som helst och vi är många som är tacksamma för att få ta del av dem och inspireras.



Kram Ulli

#29 - - Proforma:

Sååå tråkigt med den svenska avundssjukan! Det är bara att strunta i... det är de som har problem! Fortsätt du i samma stil, vi är nog många, många fler som gillar dina idéér! Du är hur duktig som helst!!!

Kramar!

#30 - - Helena på roomservice.blogg.se:

Men tack snälla. Vad tråkigt det är med elaka komentarer. Det händer sällan men när de händer så blir man väl snarare chockad.



Tuta och kör på du :)

#31 - - Ann-Louise Andersson:

Du har en väldigt trevlig sida, fortsätt för jag är inne på din blogg ofta. /Ann-Louise

#32 - - Camilla S:

Du är toppen!! Fortsätt som du gör - ATT GLÄDJA ANDRA!!

#33 - - Fröken Fräken:

Bah! Vilka konstiga typer som det finns! Har ibland sett några elaka kommentarer på andra bloggar och man blir både arg, sur och förvånad. Hur ids man hålla på och klanka på andras energi, kreativitet och fantasirikedom? Van får man ut av det?! Nädu, fortsätt du att inte bry dig om sådant!!



Hoppas att du gillade filmen igår iaf!!

#34 - - Liza:

Keep up the good work, du sprider så mycket glädje och inspiration omkring dig!! Ignorera de som inte har annat för sig än att klanka ner på andra - de skulle bli lyckligare om de änvände energin på att glädja andra istället!!

KRAAAAAAAAAM!

Liza

#35 - - Joanna:

Minsann så finns det alla olika slags människor här i vår värld. Inget att bry sig om, något som tynger dem måste det ju vara, annars kan jag inte förstå hur man kan vara sån.

I like your blogg, nog är jag lite avis på ditt pysslande och fixande. Men istället kanske jag ser det som en förträffligt bra inspirationskälla. Eller som en lite spark i baken för mig att sätta igång här hemma ;)

Vill se mer!

Kraam Joanna

#36 - - iza:

Hej tjejen! Inge roligt de där!!! Men som alla skriver så sprider du så mycke insperation åt så många fler!!! Allt bra i kylan? Kramizar iza "ida"

#37 - - Anna - Hundra kvadrat:

Fram för ännu mer pysselskryt!! Såklart att man ska få visa upp när man gör så himla fina saker...

#38 - - Malin Inspiration & design:

Hej Jenny!



Det var tråkigt att höra om de negativa kommentarerna. Du är inte det minsta skrytsam, jag uppfattar dig snarare som en väldigt ödmjuk person. :)



Och kreativ, pysslig & duktig! :) Inte konstigt att man vill visa upp sitt pyssel ju. Man blir ju så glad om man har gjort något som man är nöjd med och särskilt om det är för en billig peng. :)





Fortsätt du som du gör och försök skaka av dig de destruktiva kommentarerna. :)



Din blogg är en av de mest inspirerande bloggar jag vet! :) I like your style! :D





KRAM!

#39 - - Hanna:

Tänk att oflk ska vara så avundsjuka...

Jag tycker det är jättekul att du lägger upp bilder på allt pyssel. DU INSPIRERAR!!!

#40 - - m:

Fortsätt med ditt pyssel!! Och fortsätt radera dumma kommentarer!!Det som är tråkigt är att en negativ kommentar kan förstöra trots att man fått fler positiva. Kram M

#41 - - Emma:

Hej Jenny!

Jag uppfattar dej som en supergo tjej och du verkar inte vara det minsta skrytsam!!! Älskar när du visar upp dina pyssel för det ger mej och MÅNGA andra massvis med inspiration och pysselsmitta=)Fortsätt med att visa upp dina UNDERBARA pyssel för du är superduktig, de personer som skriver elakt är enbart avundsjuka för de själva inte har några ideér!!!U go Girl;)Ha det bra, kramar i massor emmsan

#42 - - Johanna.B:

Nej, ta inte åt dig!



Kram

/Johanna

#43 - - Beatrice:

Hej Jenny,

Jag har sedan en tid tillbaka följt dina små pyssel och inredningstips och jag har inte haft anledning att skriva en kommentar förrän nu.

Du har inspirerat mig till ett julkort i Wordle som har blivit så uppskattat av mina vänner. Jag tänker också köpa en sån där liten radio och ha i badrummet så jag har lite skön musik att njuta av i badet. Jag kommer äntligen att ta tag i mitt lilla projekt med fototavlor av familjen ovanför mitt lilla skrivbord med datorn.

Tack för inspiration, och för att du delar med dig av din kreativitet.

Och du, jag antar att hela idén med din blogg är just att inspirera dina läsare och dela med dig av det du kommer på - DET kan aldrig bli fult!

Keep up the good work, för här är det en som kommer att återvända.



/Beatrice

#44 - - Thea:

Det finns alltid människor som det osar negativitet om, många speciellt här som döljer sig bakom sina dataskärmar.

Svårt att säga att inte ta åt sig, klart man gör!

Men jag hoppas du försöker lägga dem åt sidan och bara gå vidare för vi andra fullkomligt ÄLSKAR din blogg ska du veta!!

En stor kram och fortsätt att inspirera oss är du gullig! :))

#45 - - Jo:

Men det var det dummaste jag har läst? Inte det du skriver, utan att du skulle skryta med dina pyssel?! Det är ju toppenbra att du visar dina alster så att du kan inspirera andra? och du verkar inte det minsta skrytsam i mina ögon, bara trevlig och uppfinningsrik. Och duktig!!

Jag förstår att en elak kommentar fastnar, men jag hoppas att du försöker att ta åt dig mer av de bra kommentarer du får! Vi skulle ju inte läsa din blogg om vi inte tyckte om det du gör, så fortsätt för guds skull precis som du har gjort tidigare!



Stor kram!

#46 - - Lissan:

Det finns underliga människor,suck...Bry dig inte om dem, du har ju stöd hemma i stugorna.Det är det viktigaste!.Ha en bra dag!

#47 - - Malin:

Ja man undrar ju om de verkligen mår bättre själva av att vara elaka åt andra.. Du har ju knappast tvingat dem att läsa din blogg. Låt dem inte stjäla din positiva energi.



Kram

#48 - - dahlarna:

Helt otroligt att folk orkar bry sig & irritera sig på andra & skriva elaka kommentarer. Snacka om att vara avundssjuka! Du gör helt rätt i att strunta i dessa elaka kommentarer! Som du skriver - det är ju bara att klicka sig vidare om de inte gillar det de ser. Ta åt dig av alla fina & uppmuntrande ord istället! Bloggen ska ju GE energi, inte suga bort den! Du har en fantastisk blogg - strunta i allt annat du hör! Fortsätt att inspirera oss & förgyll vår vardag! KRAMISAR!!!!

#49 - - Turquoise inspiration:

Det finns verkligen alldeles för många människor som bara går in för att förstöra och trycka ner andra.

Jag förstår inte hur man kan klaga på dina pysselinlägg. Det är ju bland det roligaste att läsa och inspireras av. Håll ångan uppe och strunta i alla avundsjuka människor som inte har bättre för sig.

Kramar Tess

#50 - - Lilla jag:

Äsch, strunta i alla dumma folk. Klart du ska vara stolt över allt fint du gör. Jag gillar i alla fall din blogg!

#51 - - Jenny:

Ta inte åt dig av elaka kommentarer och fortsätt att skriva som du gör. Har hittat många roliga tips och idéer här hos dig. Och det var via dig som jag hittade till roliga wordle.

#52 - - jenny:

Tack alla för era fina kommentarer....det värmer så otroligt mycket:-)

Kram/jenny

#53 - - MO:

Tjena gumman, det gör du rätt i, ja att du raderar dessa fjantiga kommentarer....Varför är man inne o kollar runt på andras bloggar, jo (i alla fall jag) älskar att få inspiration o tips o idéer på olika sorters pyssel man kan göra o du är ju jätteduktig på att hitta på roliga saker o dela med dig...inte det minsta skrytsam. Nej det är väldigt lätt att sitta o "tycka" bakom en dataskärm (o dessutom vara anonym....), kramar på dig